The end of 2015

20:50 Talla 74 Comments

Zbliża się ostatni dzień 2015 roku. Tradycyjnie na większości blogów pojawiają się posty podsumowujące cały rok. Mimo iż nie przepadam za publikowaniem tutaj postów, które występują praktycznie na każdym blogu, tutaj mogę robić wyjątek. 
Przyznam, że lubię takie podsumowania. Dzięki zdjęciom z całego roku zgromadzonych w jednym miejscu mogę bez problemu porównać siebie samą taką, jaką byłam jeszcze tego roku. 
Stawiam jak zwykle głównie na zdjęcia.

2015 rok był dla mnie niesamowitym rokiem i przyznam, że z ciekawością wyczekuję jaki będzie 2016. Szczerze, nie liczę na to, że będzie lepszy. Dlaczego? Dlatego, że w minionym roku spełniły się moje NAJWIĘKSZE marzenia. Nawet nie pomyślałabym, że to wszystko się wydarzy.
Tyle podróży. Tyle zmian. Tyle nowości. Tyle spełnionych marzeń. Tyle cudownych chwil.
Nie wierzę tylko w to, jak szybko to wszystko minęło. Jeszcze dokładnie pamiętam zimowe ferie, a teraz mamy koniec grudnia. Gdzie te wszystkie dni uciekły?
Na pewno ich nie zmarnowałam. Korzystałam, próbowałam, pracowałam nad wszystkim i spełniałam marzenia. I to właśnie dzięki temu mogę śmiało powiedzieć, że niczego nie żałuję. 

Teraz czekam na kolejne wyzwanie jakim jest 2016 rok!


































KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK?

-----------------

Więc już teraz życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku! Patrzcie na ten nadchodzący rok z uśmiechem, nie bójcie się podejmować wyzwań. Nie potrzebujesz konkretnych postanowień. Zacznij pracować nad sobą. Niech to będzie konkretnym celem - bycie zadowolonym z siebie.  Nie zapominaj o tym, że możesz, że potrafisz. Wystarczy tylko chcieć!


74 komentarze:

  1. Mój rok był nawet fajny, ale mam nadzieję, ze następny będzie lepszy!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi 2015 rok przyniósł dużo wspaniałych wspomnień :)
    http://szafirek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, tyle niesamowitych wspomnień!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje zdjęcia, zwłaszcza te zimowe<3
    szczęśliwego Nowego Roku!
    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten 2015 też był bardzo fajnym rokiem, ale liczę, że 2106 będzie jeszcze lepszy :)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :) Nie wiem czy to ładnie zabrzmi ale zapraszam do obserwowania mnie tym bardziej, że lada chwila pojawi się konkurs w którym do wygrania będzie pudełko od Joasi Krupy którego wartość w produktach to minimum 900zł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie 2015 był taki sobie :P
    Szczęśliwego Nowego Roku! ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia! Aa 2 i 3 poprostu mega! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. super post
    przesliczne zdjecia !

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie tak oglądać zdjęcia z całego roku i podsumować sobie te wszystkie chwile :) Fotografie, które opublikowałaś są super! Szczęśliwego Nowego Roku!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne podsumowanie i super, że spełniły się twoje marzenia w minionym roku :)


    www.laura-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś dla mnie jedną z najlepszych blogerek i mimo tego, iż ten rok był dla ciebie wspaniały to życzę Ci, aby 2016 był jeszcze lepszy i aby twoje marzenia dalej się tak wspaniale spełniały!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W przeciwieństwie do Ciebie, ten rok był dla mnie jednym z gorszych. Jednakże cieszę się, ze Ty go wykorzystałas jak najlepiej! :)

    Zapraszam do siebie :)

    xmeand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oo Disneyland! Pragnę tam wrócić. Jest to takie cudowne miejsce! *.*
    Zawsze marzyło mi się pewnego dnia zwiedzić Londyn! Kocham te miasto! *.* :(
    Cudowne podsumowanie. :)
    Życzę przede wszystkim udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego 2016 już roku! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post! Ja ten rok mam zamiar spędzić lepiej od poprzedniego!! ♥

    NOMINOWAŁAM CIĘ DO LBA!! Mam nadzieję, że przyjmiesz nominację :** ♥
    http://www.kinga-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super zdjęcia!
    Szczęśliwego nowego roku ;)

    http://johannnnnnka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia! Wspaniałe podsumowanie, cieszę się, że niczego nie żałujesz, i że spełniłaś swoje marzenia! :)) U mnie 2015 był rokiem bardzo aktywnym, nastąpiło w nim wiele zmian, ale był udany ^^
    Szczęśliwego, Pełnego Sukcesów Nowego Roku i Udanego Sylwestra!

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super podsumowanie, widać jak się zmieniłaś przez ostatnie miesiące, szczęśliwego Nowego Roku!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale pięknymi zdjęciami podsumowałaś ten rok! ♥
    Szczęśliwego Nowego Roku! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana wspomnienia i zdjęcia to coś czego nam nikt nie odbierze :) szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale świetne zdjęcia ! Udanego 2016 i wiele powodów do radości ! <3 Super blog więc obserwuje :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudowne zdjęcia! Zakochałam się w nich. <3 Życzę Ci wspaniałego roku 2016, żebyś miała tyle wspomnień, a nawet więcej niż z tego! Powodzenia w blogowaniu. Śliczny blog. Zapraszam do mnie:
    http://everything-will-be-fineee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!:)
    Bardzo przyjemny blog, z miłą chęcią obserwuje i zapraszam do mnie.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne fotograficzne podsumowanie :)
    Życzę Ci wszystkiego dobrego, aby ten rok 2016 był jeszcze lepszy od minionego :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia!

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajne podsumowanie zrobiłaś.Taka forma ,,zdjęciowa" jest super . :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne zdjęcia <3 Oczywiśćie wszystkiego najlepszego w nowym roku żeby był jeszcze lepszy niż 2015 ;*
    http://best-frieend-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Życze ci, zebyś do tej pory spełniała swoje marzenia.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia:)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Mimo wszystko życzę Ci, aby ten rok był jeszcze lepszy, żebyś odniosła jeszcze większe sukcesy i żebyś spełniła jeszcze wiele innych swoich marzeń :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny wpis! Zdjęcia niesamowite! Pomimo tego, że takie wpisy dosyć często pojawiają się na blogach, zawsze są ciekawe! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!! :*
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga. W najnowszym poście można się m.in dowiedzieć jak wygrać karte podarunkową do Topshopu i innych sieciówek na 250$ <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajny post i świetne zdjęcia!
    Cieszę się, że udało Ci się spełnić swoje największe marzenia! ;*
    Pozdrawiam! wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. tyle zdjęć to raj dla moich oczu :D Szczęśliwego 2016 roku! :*
    blog: optymistka.

    OdpowiedzUsuń
  35. ja jeszcze nie dorwałem " zniszcz ten dziennik " hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pamiętam tą sesję z drugiego zdjęcia, najlepsza.
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    designchanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Woow naprawde podoba mi się twój blog ^^
    ------
    zapraszam na mój http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. szczęśliwego nowego roku! ;)

    zapraszam również do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku, zazdroszczę tych podróży *.* piękne miejsca, piękne zdjęcia, poczuło się klimat lata :) powodzenia w nowym roku, oby był równie udany :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Tamten rok był fajny. Oby ten był lepszy :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Widzę, że 2015 rok był dla Ciebie najlepszym rokiem, tak jak dla mnie.
    Urocze zdjęcia, kocham takie podsumownia, dzięki nim możn zobaczyć ile się osiągneło... zdjęcia to zdecydowanie najlepsze wspomnienia !
    Życzę, aby 2016 rok był tylko przedłużeniem poprzedniego ♥

    doleczek-szczescia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. To dobrze, że 2015 rok był dla ciebie takie wspaniały. Mam nadzieję, że ten, który tera się zaczął, będzie jeszcze lepszy!
    Zdjęcie z klifem jest przecudowne :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie jest móc stwierdzić, że dany rok był świetny :) Życzę ci aby 2016 był jeszcze lepszy i aby spotkało cię dużo miłych chwil :) / Its Dahlia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny blog
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. trzecie zdjęcie jest śliczne :) i gratuluję wszystkich sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dla mnie 2015 był średni i mam nadzieję, że ten będzie zdecydowanie lepszy! :D

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy! Piękne zdjęcia :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. zazdroszczę spełnienia tych marzeń! ja swoje mam zamiar spełnić właśnie w tym roku! :)
    piękne zdjęcia <3

    jamaicantrip97.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Przepiękne zdjęcia! Oby Twój 2016 rok był równie owocny jak poprzedni. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Dla mnie ten rok też był cudowny. Bardzo piękne zdjęcia! :)

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Rok 2015 nie był dla mnie za ciekawy,dlatego mam nadzieje,że 2016 będzie o wiele lepszy :) Świetne zdjęcia.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję spełnienia marzeń! UWażam jednak, że na ten rok powinnaś postawić przed sobą kolejne cele, ponieważ dzięki temu wiele się uczymy i dostajemy później od życia!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowny rok 2015 :)
    Piękne zdjęcia. Zazdroszczę wizyty w Disneylandzie ♥

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Zazdroszczę pobytu w Anglii :). Sama też na pewno kiedyś odwiedzę Londyn. Śliczne widoki, jest to Walia?
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  55. Zazdroszczę Ci, że Twój 2015 rok był tak udany.
    Ja również byłam w tym roku w Paryżu i Disneylandzie i była to jedna z najlepszych rzeczy u mnie w 2015 roku! :)

    metrdwadziescia-w-kapeluszu.blogspot.com :))

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetne zdjęcia, zazdroszczę Ci odwiedzenia tak pięknych miejsc, no i życzę, żebyś zobaczyła ich jeszcze więcej :)
    Szczęśliwego nowego roku!
    / chodzmypopoecic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetne podsumowanie, zazdroszczę podróży :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeju zazdroszczę, że Twój 2015 rok był tak wspaniały. Mój nie był najlepszy, chociaż spełniło się jedno z moich największych marzeń - usłyszenie na żywo moich idoli. Przepiękne zdjęcia! Obserwuję, masz świetnego bloga

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetny blog <3
    http://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo, bardzo fajne zdjęcia! Szczesliwego!
    http://imbirkowy-blog.blogspot.com
    Zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  62. Robisz świetne zdjęcia, oby tak dalej :) Gdzie kupiłaś tę sukienkę w oczy? :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Mi rok 2015 ogólnie dał dużo do myślenia jeżeli chodzi o ludzi z jakimi się zadaje. Zaczęłam dowiadywać się dużo ciekawych rzeczy o nich, a szczególnie, że na każdym kroku chcą podłożyć mi kłody pod nogi, ale było także dużo lepszych momentów w 2015 roku, więc się tym nawet nie przejmuję ;)

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. 2015 rok był dla mnie bardzo udany :D. Świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Genialne fotki! Fajne podsumowanie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie!
    wisienka99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.