Wszystko jest po coś

16:26 Talla 66 Comments

Nie ma człowieka na świecie, którego życie pozbawione było problemów, czy gorszych momentów. Wszyscy to znamy - raz jest lepiej, raz jest gorzej. Każdego z nas łapie czasami tzw. "dołek", kiedy w jednym momencie wszystko się wali, nic nam nie wychodzi i tracimy ochotę na cokolwiek. 
Postów, które mają za zadanie motywować, czy podnosić na duchu jest tak naprawdę mnóstwo. Ale zamiast skupiać się tylko na tym, że za chwilę wszystko będzie znowu OK, że to normalnie i minie, może zastanówmy się w końcu dlaczego wogóle takie momenty w naszym życiu się pojawiają? Czy nie możemy żyć beztrosko, tak po prostu?
Widocznie nie.
Widocznie te beznadziejne momenty w naszym życiu też są potrzebne. Popatrzmy na to z tej strony: 
gdyby nie fakt, że przez nasz błąd coś się zawaliło, nie nauczylibyśmy się tego, żeby więcej go nie popełniać? Gdyby nie trudne momenty i problemy, z którymi musieliśmy uporać się sami, jak wyglądałaby nasza siła psychiczna? 
Wszystko co dzieje się w naszym życiu, ma jakiś konkretny cel. Osobiście? Nie wierzę w przypadki. Wierzę, że wszystko co mnie spotyka, po coś jest. I wiem, że wszyscy ludzie, których spotkałam w swoim życiu też pojawili się po coś. 
Każdego coś się w naszym życiu dzieje (nawet gdy wydaje nam się, że się nie dzieje kompletnie nic) i ma to swój konkretny powód.
Pokłóciłaś się z rodzicami? Z przyjaciółką? Spotkał Cię przykry komentarz ze strony innej osoby? Może właśnie straciłaś swojego futrzanego przyjaciela? Albo stało się całkiem co innego, może nawet gorszego. 
Pamiętaj, że to dzieje się po coś. Takie sytuacje dają nam możliwość sprawdzenia siebie, swojej siły psychicznej, naszej samodzielności czy umiejętności radzenia sobie z problemami. Z każdego takiego "dołka" zawsze wychodzisz silniejszy. Jesteś wzbogacany o kolejne umiejętności, a Twoja siła psychiczna rośnie.
Dlatego zamiast poddawać się i czekać, aż problem minie, weź sprawy w swoje ręce. Wyciągaj wnioski. Zobacz, co dzięki temu może się zmienić. Na lepsze. 








------------------------
Nadal buszujecie na wyprzedażach? Oto kilka propozycji od Choies:

KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK?

--------------------------

A czy Wy przyjmujecie wszystko "na klatę"? :D

66 komentarzy:

  1. To wcale nie jest takie proste w momencie , gdy ten problem się pojawia. Bo po prostu wpadamy w panikę, i myślimy , że to , co dzieje się teraz , to coś strasznego. Zapominamy, że po burzy zawsze wychodzi słońce :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja staram się przyjmować wszystko 'na klatę', ale niestety nie zawsze to wychodzi. ;)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. czasem też trzeba się zastanawiać, czy da się kolejny raz zapobiec takim problemom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bez problemów trudno by było docenić szczęśliwe momenty :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech, najgorzej jest, kiedy zdarza się kilka takich sytuacji pod rząd, człowiek nie zdąży się otrząsnąć i podnieść, a już dostaje kolejnego kopniaka... niestety, życie polega na radzeniu sobie z takimi sytuacjami :)

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze staram się przyjmować wszystko "na klatę" i się nie przejmować ale czasami tak się nie da :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiesz, że masz racje ? Zawsze myślałam, że problemy mam zostawić a teraz wiem,że nie mogę tego robić :) Cieszę się, że tu trafiłam i już obserwuje :))
    Możesz też odwiedzić mojego 'świeżutkiego' bloga, którego założyłam nie dawno :)

    melulka.blogspot.com

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam sie z Toba w 100 procentach :) Piekne zdjęcia!
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, mimo że problemy są ciężkie, ale także trochę potrzebne ;) Pozdrawiam!

    agnieszka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdemu problemowi musimy stawić czoła i przebrnąć przez tą chwile w naszym życiu. Nie lubię się poddawać, więc na pewno nie umiałabym usiąść i po prostu się załamać, nauczyłam się, ze trzeba coś z tym zrobić, a zaraz będzie lepiej

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mega ciekawy blog i śliczne zdjęcia ;)

    http://klaudiasl.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio spotkało mnie kilka takich przykrych sytuacji i może faktycznie dzieją się one po coś!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne fotki :) Jesteś bardzo ładna :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. tak, ponoć wszystko ma swoje miejsce i nic nie dzieje się bez powodu, jest po coś,ale jak do tej pory mało mnie te słowa przekonują. ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez uważam, ze wszystko co się dzieje ma jakiś cel. czasami te motywujące posty są już po prostu nudne, bo w każdym czytam to samo, także cieszę się, że napisałaś coś co skłoniło mnie do jakiegoś czyny i przemyśleń :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze napisane. Nic nie dzieje się bez powodu.
    Śliczne zdjęcia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog :> Obserwuję,zapraszam do siebie,do poczytania,może znajdziesz coś dla siebie :DD cichywriter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam 😀

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zawsze wychodzę z założenia, że nic nie dzieje się bez przyczyny, nawet te złe rzeczy, które nie wpłynęły na nas szczególnie pozytywnie mają nas czegoś nauczyć i zbudować nasz charakter, pewność siebie. Te dobre rzeczy są tak jakby nagrodą za to co zrobiliśmy, wytrwaliśmy, przynajniej ja tak to odbieram :) fajny post bo lekko się czytało :)_
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia sa mega :)
    http://zanetta44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobno dostajemy w życiu tyle "zła" ile zdołamy unieść. I racja, wszystko jest po coś, wszystko czegoś nas uczy.
    Piękna kurtka!

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się w 100% z tobą :)
    świetne zdjęcia ^^
    zapraszam http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że te upadki są po to, aby nas czegoś nauczyć :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja wychodzę z założenia, że nic nie dzieje się bez przyczyny i jeśli się coś zdarzy to najwidoczniej tak musiało być.

    its-oliwia.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne zdjecia <3 zgadzam sie z Toba, kazdy i cos ma jakiś cel w życiu :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe zdjęcia, mam parę sposobów na moim blogu na zrobienie dobrego zdjęcia :D
    Śliczy post i blog :D
    delightlifee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia :)
    Wspólna obserwacja ? :)
    scrapbooksstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcia :) Zapraszam na naszego bloga http://princessesx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam cię w tej kurteczce! Wyglądasz zjawiskowo :)
    Pozatym uwielbiam zdjęcia w śniegu, są cudowne :D

    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Również uważam że wszystko dzieję się po coś :)
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ... inspirujący post. Chwytający za serce.
    Miałam ostatnio wiele porażek i chyba się w nich zatraciłam. A ty pokazałaś mi, że nie warto. Że coś dzieje się, żeby coś innego mogło się wydarzyć.
    Jedynie, co mogę powiedzieć, to krótkie dziękuję. Nawet nie wiesz, jak ten post zmienił mój obecny pogląd na własne życie.
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się, mimo wszystko ten "dołek" i błędy są potrzebne w życiu ;) Zapraszam do mnie :* julsonsmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgadzam się z tobą :) i cudne zdjęcia
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudne zdjęcia ^^ Obserwuję
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Mega fajna stylizacja, obserwuje i zapraszam do mnie ---> http://agata-blog00.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak dla mnie ten wpis podpisuje się pod kolejnym postem motywującym, który mnie nie motywuje. Jestem raczej ciężkim przypadkiem i powtarzanie sobie, że będzie ok na mnie nie działa. By się podnieść potrzebuję motywacji, której jakoś nie mogę znaleźć. :P

    Mój blog | Mój fanpage | ROZDANIE: zegarek

    OdpowiedzUsuń
  39. Super wpis nie jest taki jak wszystkie inne posty motywacyjne, według mnie w sweitny sposob to opisałaś!


    Pozdrawiam :*
    https://myylifeastina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny wpis :)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  41. Często mam takiego dołka, ale bez powodu, po prostu wstaję lewą nogą :)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo mądry post, zgadzam się z Tobą :)
    Super zdjęcia, masz świetne włosy :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Sądzę, iż wyjątkiem nie jestem, gdyż wyjątkiem nie jestem i zgadzam się z Twoją osobą, co do tego postu. Każdy problem można w jakiś sposób naprawić, wystarczy, że nie będziemy się poddawać już na początku naszej drogi i spróbujemy.

    NOWY POST NA IMPRESSENCE! ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gdyby nie te gorsze chwile nie potrafilibyśmy docenić tych dobrych ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. ooo masz racje! czasem trzeba wziac sie w garsc i chwycic sprawe w swoje rece, slicznie wygladasz:)

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. genialny post, wpiera na duchu i uświadamia kilka ważnych rzeczy :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetnie napisane! Ja również uważam, że wszystko co spotykamy na naszej drodze, nie dzieje się bez przyczyny.
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgadzam się z Toba w 100 %. Bardzo pomysłowy post i śliczne zdjęcia. Ta jakosc <3
    Moze wspolna obserwacja ?
    fashioneasiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ciekawy post! :)
    Trochę do pomyślenia ;)

    http://bystka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja wierzę w przypadki, chociaż smutne momenty czegoś czasami uczą ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja również nie wierzę w przypadki, lecz w przeznaczenie.
    Myślę, że każda rzecz nas czegoś uczy, jeśli zajrzymy w głąb. A więc może czasami warto zanurzyć się w smutkach... lecz na pewno nie można tkwić w jednym nastroju.

    doleczek-szczescia.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia,jesteś na prawdę śliczną dziewczyną! :)
    mój blog ---> http://wiczka12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny wpis i cudowne zdjęcia ;)


    Zapraszam na rozpoczynającego bloga ;)
    http://classffriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. piękne zdjęcia, jestes bardzo fotogeniczna, pozdrawiam. daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Też przez to przeszłam. Wszystkie złe sytuacje, które mnie spotkały dały mi więcej siły do działania. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. Odkładanie problemów na potem to najgorsze, co możemy zrobić, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  58. fajna kurtka tak trzymac zapraszam tez do mnie na www.lipsonheels.pl

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo mądre przemyślenia. To prawda, że takie ,,dołki" są czasem potrzebne. Wychodzimy z nich mądrzejsi, silniejsi. Sama czasem mam takie dni, kiedy nic mi się nie chce, jestem bardzo zmęczona, ale mówię sobie w głębi serca ,,Dam radę". ;)
    1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Popieram Twoje zdanie! Świetna kurteczka, a całość prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.