Zachowaj kulturę

17:02 Talla 94 Comments

Chamskie rozpychanie się, wpychanie się w kolejkę, nieprzyjemny wyraz twarzy czy niepotrzebne podnoszenie głosu z powodu nieistotnej rzeczy.
Wszyscy chyba to znamy.
Ile razy będąc w miejscu publicznym denerwowałeś się z powodu czyjegoś braku kultury? 

Mamy XXI wiek. Ludzie stają się coraz bardziej egoistyczni, zajęci są myśleniem o sobie, a reszta tych 7 miliardów osób na świecie staje się mało ważna. 
Tylko ja jestem ważny.
Ale czy na pewno chcemy, żeby tak było? Chcemy, żeby na świecie szerzył się egoizm? Żeby zanikła kultura i szacunek do drugiego człowieka? Nie wiem jak Wy, ale ja tego nie chcę. Dlatego staram się zachowywać kulturalnie, nawet jeśli inni ludzie tego wobec mnie nie robią.
A trzymam się tylko kilku zasad...

♥ nie pchaj się ♥
Kolejka do kasy jest po to, żeby każdy mógł w niej spokojnie stanąć i doczekać się swojej kolejki (o tak Natalia, bardzo logiczne). W takiej sytuacji wszyscy są tak samo ważni. Nie wpychaj się w kolejkę. Oczywiście, zawsze można zapytać, czy mogłaby nas przepuścić. A jeśli ktoś Was o to zapyta, nie odmawiaj. Czasami po prostu powinniśmy.

♥ proszę, przepraszam, dzień dobry ♥
Pamiętacie te "magiczne słowa" których uczyliśmy się wszyscy od małego? O tak, one nie straciły wartości. Są uniwersalne - czyli aktualne cały czas. Dlatego nie widzę powodu, żeby przestać ich używać. Nie wstydź się powiedzieć dzień dobry pani w sklepie, dziękuję kiedy ktoś nam pomoże, proszę czy przepraszam za ewentualne popchnięcie. Niby małe słowa, a jednak sprawiają, że człowiek się uśmiecha. Zgodzicie się?

♥ uśmiech, proszę ♥
Założę się, że nikt z Was nie lubi sytuacji, gdy druga osoba popatrzy się na Was wzorkiem mordercy. Czy to dla kogokolwiek jest przyjemność? Więc zamiast być smutasami (albo gorzej - wzrokowymi zabójcami dobrego humoru), podnieś oba kąciki ust i uśmiechnij się. Nieważne, że jesteś wśród nieznajomych ludzi. Takim małym uśmiechem możesz sprawić, że poczują się lepiej, zrobi im się ciepło na sercu i odpowiedzą Ci takim samym uśmiechem :)

♥ cierpliwość popłaca ♥
Stoisz w kolejce? Czekasz na kogoś? Jesteś w ogromnym tłumie i wszyscy poruszają się jak krew z nosa? Okej, rozumiem, nikt nie lubi opóźniania się. Ale nie jest to wymówka do tego, żeby pokazywać każdemu jak bardzo Ci się spieszy i jak bardzo jesteś zły. Nie wszyscy muszą o tym wiedzieć. Nie tylko Ciebie takie rzeczy denerwują. Denerwowanie się nic nie da, niczego nie zmieni. Spróbuj się uspokoić. Zapewniam Was, że cierpliwość popłaca.

♥ szanuj starszych ♥
Kolejna zasada wpajana w nasze głowy od lat. Również aktualna. Kiedy siedząc wygodnie w autobusie widzimy, że starsza osoba stoi obok, naszym obowiązkiem jest ustąpienie jej miejsca. My, jesteśmy jeszcze młodzi i piękni (haha), ale starsze osoby nie mają już tyle siły. Wystarczy wstać i usunąć się z miejsca. Nawet nie wyobrażacie sobie, jak taki drobny uczynek może uszczęśliwić tego starszego pana czy panią. W takim razie nie zastanawiajcie się. Potem w przyszłości i tak przyjdzie nasza kolej...:)







----------------------------

Polujecie na dobrą okazję? Wpadnijcie na SheIn, a zaskoczą Was niesamowicie niskie ceny!


KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK?

-------------------------------

To jak? Dalej! Pokażmy innym, że nie wszystko stracone i że nie każdy młody człowiek jest niewychowany i niekulturalny! Kto jest ze mną?

A czy Ty starasz się być kulturalny?

94 komentarze:

  1. Zawsze staram się być uprzejma, ale zdarzają się sytuację, gdy to nie wychodzi. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to prawda... rzadko kiedy słyszy słyszy się przepraszam :/
    Mój blog. kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, kultura teraz jest co raz to rzadsza. Niestety.

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sobie cenię kulturalnych ludzi i sama staram się taka być :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze wszystkim się zgadzam, jednak czasem ze starszymi nie jest tak kolorowo. Zawsze ustępuję miejsca bo takie zasady mi wpojono. Jednak byłam świadkiem sytuacji, gdzie starszy mężczyzna wymusił miejsce od młodej dziewczyny. Ta mu niechętnie ustąpiła, a potem zemdlała. Uważam, że miejsce w komunikacji miejskiej należy się każdemu, ponieważ się za nie płaci i nie każda starsza osoba zasługuje na nasz szacunek skoro sama nie ma go za grosz do innych ludzi.
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
  6. Ze wszystkim co napisałaś sie zgadzam. Ja zawsze staram sie zachowywac kulturalnie ale niestety nie wszyscy to szanuja :/
    Bardzo ładne zdjecia :)

    http://czarnykapturekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie kulturalność jest bardzo ważna, fajnie, że poruszyłaś tu taki temat i dałaś do tego drobne wskazówki! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby ktoś wziął sobie te wszystkie rady do serca :). Super wpis ;)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda ,że w tej rutynie zapominamy o takich niby nie ważnych rzeczach ,ale jednak umiliły by cały świat. Ale czasami niektórzy nie chcą po prostu ustąpić miejsca w autobusie starszej osobie.

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Proste rady, ale jednak nie każdy się do nich stosuje... :/ Ślicznie wyglądasz. :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie! Zgadzam się! Jak taki pesymistyczny i zły człowiek idzie ulica to potrafi niezłe zepsuć humor, powinnismy jak najcześciej się uśmiechać, liczyć z innymi i dbać i kulturę:) świat od razu bedzie bardziej pozytywny i przyjemny;)

    Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  12. To tylko to wszystko świadczy o nas, myślę, że trzeba optymistycznie podchodzić do życia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądasz, a linki oczywiście poklikałam :)
    powodzenia kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na każdym kroku próbuję się uśmiechać i być uprzejma, ale wiadomo czasem trzeba zrobić sobie od tego przerwę, jak chociaż ma się gorszy dzień. Jednak nawet wtedy nie wypada zapomnieć o uprzejmości :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście, kultura jest bardzo wazna! Piękne zdjęcia! :)

    pozdrawiam i zapraszam do obserwowana! :)
    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety w dzisiejszych czasach ludzie są zapatrzeni tylko i wyłącznie w siebie. Mają w dupie kulturę - taka jest prawda.
    Świetny post :)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo irytuje mnie, kiedy ludzie zapominają jak się zachowywać, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  18. Niektórzy wiedzą, co w takich sytuacjach mają zrobić nie tylko dzięki wychowaniu, ale także że mają to wpojone i wiedzą sami jak mają sie zachować. Niestety większość osób jest takimi egoistami :(

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. AA jakie śliczne zdjęcia :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  20. Nienawidzę takiego braku kultury, no, ale niestety ludzie tacy są, chociaż u mnie w szkole jest tak ciasno, że niestety nie da się nie pchać, w szczególności, kiedy ludzie stoją na środku korytarza i robią korek, wtedy niestety nie ma wyboru.
    naoffashion-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. AAA I am in love with your jacket! it's so pretty and looks so fluffy. Do you want to support each others blog by following each other? Please let me know so I can follow you right back:)

    xoxo
    www.theclosetelf.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Staram się być miła i kulturalna, ale jak widzę zachowanie innych ludzi w stosunku do mnie to odpłacam pięknym za nadobne, bo ileż można wytrzymać!
    Śliczna ta kurteczka (?) :)) <3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zasady, każdy powinien się ich trzymać! :)


    WEŹ UDZIAŁ W KREOWANIU NASZEJ RZECZYWISTOŚCI
    Blog się podoba? - Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  24. #Obserwuję:)
    Masz rację, chociaż mój kolega ostatnio spotkał się z chamskim zachowaniem ze strony starszej pani: zamiast poprosić go o skasowanie biletu, to ona do niego chamsko: Skasuj mi bilet ;)

    Psychology & Life

    OdpowiedzUsuń
  25. Swietny post!
    http://raspberrydizziness.blogspot.com/2016/01/z-nowym-rokiem-same-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post, skłania do przemyślenia swojego zachowania. Mam nadzieję, że coraz więcej ludzi będzie dbało o kulturę.
    Pozdrawiam :)

    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładniutki masz ten sweterek :) ja staram sie zachowywać kulturalnie zawsze.. poprostu juz taki mam charakter :)

    oczywiscie linki z shein poklikałam :) i odczekałam chwile zeby cii zaliczyło... zrewanżujesz sie u mnie ? http://marijory.blogspot.com/2016/01/romwe-shein.html dziękuje z góry;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Denerwują mnie ludzie, którzy nie potrafią się zachować. Ale jeszcze nie wszystko stracone!
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  29. Oj niestety co raz częściej spotyka się ludzi chamskich, z wyrazem twarzy, który mówi "zabije jeśli na mnie spojrzysz.." Czasami zwykły uśmiech czy miłe podejście może tak wiele zmienić. Ale po co? Lepiej być chamem..eh.

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zwykły uśmiech i po prostu bycie uprzejmym od razu poprawia humor ;) Mam nadzieję, że coraz więcej osób zacznie się dobrze zachowywać

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie lubię takiego chamstwa, ale coraz to nasze młodsze pokolenie je ma :/
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. W pełni się zgadzam! Skąd taki śliczny sweterek? Zakochałam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Kultura osobista jest bardzo ważna i zawsze powinniśmy o niej pamiętać! Świetne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja nie znosze, jak zdarza się, że autobus zatrzyma się idealnie przede mną, a i tak wejdę jako dwudziesta, skopana i poszturchana łokciami...

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeju jak ja nienawidzę jak ktoś się wpycha, ugh. :/
    Śliczne zdjęcia! :*

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja się staram okazywać kulturę wobec innych . Wiele ludzi tego nie robi i to wielki błąd dla nich ...

    Świetny post i super futerko <3 Kocham takie futerka :) Poklikałam

    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie taka kultura to podstawa. Nie umiem wejść do szkoły bez powiedzenia pani z portierni 'dzień dobry' i jestem dumna, że takie wartości wpoili mi rodzice od dzieciństwa :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem strasznie nerwową osobą i jak widzę, gdy ktoś się przepycha w tłumie lub stanie na środku chodnika coś się we mnie gotuję. Ludzie bywają czasem tak nie ostrożni i właśnie nie kulturalni, że aż tylko szkoda nerwów na nich ;/
    Cudowne futerko i jak zwykle przesłodkie zdjęcia!

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nice blog! I love and i follow your blog, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jaki piękny blog <3

    http://hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę, że jestem kulturalną osobą. Denerwują mnie niektóre sytuacje np. w sklepie, gdzie niektórzy się przepychają, nie patrząc na innych ludzi. Fajny post :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie osobiście najbardziej denerwuje gdy ktoś zrobi coś dość poważnego i zamiast przepraszam mówi sory. Rozumiem gdy niechcący popchniesz kolegę to jeszcze wybaczalne, ale bez przesady ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  43. Całkowicie podpisuję się pod tym postem! Wiele ludzi w dzisiejszych czasach zapomina o podstawowych zasadach kultury, a przeważnie są to młodzi ludzie.
    Pozdrawiam, życzę sukcesów w blogowaniu, a także cieplutko zapraszam do mnie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!
    Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo szczere i prawdziwe. Zgadzam się w 100% Trafiłam tu przypadkiem i na pewno zostanę na dłużej :) Zapraszam do mnie i zachęcam do opinii jak i zaobserwowania :) Pozdrawiam ;)

    http://melulka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Używam wszystkich zasad, które wypisałaś. Nienawidzę ludzi niekulturalnych. Jak dla mnie kultura i umiejętność odpowiedniego zachowania się w różnych sytuacjach to podstawa!
    Piękne zdjęcia :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo fajny wpis :) Denerwują mnie ludzie bez kultury- niestety brak kultury często teraz występuje :(
    poklikałam w linki i liczę na rewanż w postaci kliknięć w reklamy u mnie na blogu :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/cudowna-roza-damascenska.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękny futrzak:)
    Stosuję się do wszystkich "przykazań" wymienionych przez Ciebie. I masz rację : uśmiech jest bardzo ważny:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. sliczne zdjęcia, futerko cudo :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w najnowszym poscie ? Byłabym baardzo wdzięczna :)
    by-vanys.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  49. Niektórzy w ogóle nie mają szacunku do innych ludzi, no ale cóż :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Warto zachować kulturę. Egoizm to okropna wada!
    MELA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  51. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja się staram :) Mądry post. I masz super ten... Płaszczyk? cudowny >.<
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  53. Kochana, zapraszam Cie na konkurs gdzie bardzo łatwo jest wygrać okulary (jakie chcesz)
    zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com - klik:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Cóż, bycie egoistom w dzisiejszych czasach jest nawet pożądane, bo inaczej byśmy zostali wdeptani w ziemie przez innych.
    Z tymi osobami starszymi bym się nie zgodziła w każdym przypadku :)

    http://crybb-x.blogspot.com/2016/01/its-so-quiet-here-and-i-feel-so-cold.html

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam ostatnio bardzo ciężki dzień, brak drobnych na tramwaj, a kierowca nie miał wydać... zupełnie obca kobieta dała mi bilet, przez co po prostu się popłakałam. Może to drobiazg, ale dla mnie ten gest bardzo dużo znaczył i zdałam sobie sprawę, że nie powinno się zamykać na innych, bo każdy może czasem potrzebować pomocy. Taka złota myśl na dziś... nie bądźmy egoistami.

    perehendeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. bardzo fajny post, miło się czytało!

    zapraszam do siebie :) właśnie dodałam pierwszy filmik na youtube:)
    scruffybun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgadzam się z Tobą. Co do starszych ludzi to też uważam że powinniśmy być dla nich uprzejmi ale czasami nie mają oni szacunku do nas ostatnio byłam świadkiem takiej sytuacji.

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. według mnie do starszych trzeba mieć wiele cierpliwości :) oczywiścier jest dużo bardzo fasjnych, miłych osób, ale niektórzy starsi ludzie skreślają Cię już od razu ze względu na wiek...
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. oczywiście, że staram się być kulturalna. :) bardzo mądry post i śliczne zdjęcia. pozdrawiam xx
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Zostałaś nominowana do LBA. Więcej informacji na moim blogu. :)
    immartaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. śliczna jesteś. Bardzo poodoba mi się temat, który wybrałaś. W tych czasach ludzi chyba nic nie zmieni na lepsze...
    Piękne zdjęcia, naprawdę. Aż obserwuję. :)
    MÓJ BLOG - klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  62. O tak, warto sie nie pchać w kolejke haha! super futerko, klikniete:*

    OdpowiedzUsuń
  63. Niestety teraz jest niewiele ludzi, którzy potrafią zachować kulturę.. :c
    Co do stylizacji jest super, a zdjęcia śliczne *o*
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  64. Super post ;) według mnie szczery uśmiech ma naprawdę magiczną moc która zmienia ciebie i osoby w twoim otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ciesze sie ze napisalas taki post. To wszyssko jest bardzo wazne w codziennym zyciu i w takich czasach. Ja staram sie byc zawsze pozytywna i kulturalna. Jestem z Toba! :) super plaszczyk!

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgadzam się z Tobą, lecz niestety świat jest pełen buraków, których nie da się zmienić:)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  67. Bardzo segestowny post. Po za tym świetnie piszesz. :)
    Zapraszam na konkurs: http://natalistylee-s.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. Egoizm a egocentryzm to dwie zupełnie inne rzeczy.

    Albo odczucia, pojęcia, emocje... jakoś tak, nie?

    OdpowiedzUsuń
  70. To fakt. Zdecydowanie przydałoby się na tym świecie więcej kultury :p też jestem z tobą ;)
    Ten wzrok mordercy... skąd ja to znam :/
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja najbardziej nie znoszę przeklinania. Rozumiem, że każdemu czasem się zdarza, ale po prostu nienawidzę, kiedy widzę dwie piętnastolatki, u których co drugie słowo to przekleństwo... Super post ;)


    ophexia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. O tak! Kultura i odrobina pozytywizmu to podstawa! :))
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  73. Świetny wpis! Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  74. Ja staram się być kulturalny i zawsze tego oczekuje od innych :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  75. Każdy powinien przestrzegać tych zasad! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  76. Ja staram się być osobą kulturalną choć nie zawsze mi to wychodzi! Czasami na kogoś podniosę głos, ale to już serio, kiedy mnie zirytuje lub dana osoba nie potrafi przyjąć do myśli tego, że mogła popełnić błąd, ugh... Jednak jeżeli chodzi o odstępowanie miejsca starszym osobą to robię to, choć czasami, kiedy widzę, że jakaś pani stoi na środku tramwaju, a wokół niej są wolne miejsca to hej! Po co mam to niej podchodzić? Po słowa "nie dziękuje"? Pamiętam nawet jak kiedyś mnie ochrzanił za to, że chciałam mu odstąpić miejsca, ale nie będę w to już nawet wnikać...

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. ludzie niestety coraz częściej zapominają co to kultura :/ powinno być więcej takich postów na blogach, które o tym przypominają

    http://tragicm4gic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Świetny post! Sama nie lubię jak ktoś jest dla mnie prosto mówiąc - chamski. I ja także staram się taka nie być!
    Buziaki :* NOWYPOSTNAZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja tak samo nie lubię ludzi nie kulturalnych, a najbardziej wkurza mnie to, jak ktoś przeklina co drugie słowo. Ja oczywiscie staram się być miła

    http://by-mags.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. z tymi starszymi niekoniecznie się zgadzam, bo w pewnych przypadkach wiek nie może być jedynym powodem do szacunku. z całą resztą natomiast w stu procentach się zgadzam, zwłaszcza przepychanie się w kolejkach irytuje mnie szalenie, szczególnie gdy ktoś zaczyna mnie pchać swoim wózkiem, żeby się przesunąć o tych kilka centymetrów do przodu. aż czasem nie wytrzymuję i dzielę się tą uwagą. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. O tak! zgadzam się z Toba w 100%!

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  83. W ostatnim czasie pracowałam jako kelnerka i takie słowa jak dziękuję czy chodź by miły uśmiech dają ogromną chęć do dalszej pracy i poczucie, że wykonujesz swoją pracę dobrze. Niestety goście na weselach bardzo często są chamscy a kelnerke traktuja jak służącą. Trzeba to zmieniać i uczyć ludzi empatii do siebie.

    http://roedeeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. szanujmy innych - bedziemy szanowani.

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  85. Zgadzam się z tobą z wszystkim co napisałaś, szacunek do innych-szacunek od innych
    Trzeba tez zauważyć że nie szanowanie innych jest teraz w modzie przy ziomkach trzeba pokazać jaki jesteś kozak.

    http://asemblled.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.