Jak znaleźć przyjaciela?

17:33 Talla 78 Comments

Jesteś osobą, która trafiła tutaj szukając może wyżej napisanej frazy w wyszukiwarce? Wspaniale, w takim razie możesz tu zostać i przeczytać to, co mam dzisiaj do napisania. Również jeśli jesteś osobą, która po prostu wpadła na tego bloga poszukując czegoś do poczytania, zachęcam do tego samego.
Więc, oto przedstawiam sprawdzony sposób na...znalezienie przyjaciela!
.
.
.
.
.
.
Dobrze, bez żartów. Powiem prosto z mostu - żadnego sprawdzonego sposobu na znalezienie prawdziwego przyjaciela nie ma. Może to i dobrze?
Dzięki temu, każda przyjaźń wygląda inaczej. Każdy z nas, ma ze swoi przyjacielem inne, zupełnie odmienne historie. Tak samo jak każdy z nas jest inny i nie ma sposobu na to, by stać się kimś, kim chcemy być, podobnie jest ze znajdowaniem przyjaciół.

To jak z tą przyjaźnią? To znaczy, że nie mam szans na znalezienie przyjaciela? Że nie warto szukać?
Oczywiście, że warto. Tylko nie może to być szukanie przyjaciela na przymus. Uwierzcie mi, że ogłaszanie się na Facebooku, że szukacie internetowej przyjaciółki z wypisanymi poniżej wymaganiami nie jest dobrym pomysłem. 
Tak jak mówiłam, nie ma sposobu na znalezienie przyjaciela. Przyznam się Wam szczerze, że ja sama przez kilka lat ślepo szukałam prawdziwej przyjaźni. Za każdym razem jednak, kiedy wydawało mi się, że w końcu się udało - wszystko się waliło. W końcu dałam sobie spokój, straciłam zaufanie do ludzi. I wiecie co? Przyjaźń sama do mnie przyszła. 
Niespodziewanie poznałam osobę, która okazała się być moją bratnią duszą. I nie, nie boję się tego powiedzieć. Po dwóch latach, dwóch spotkaniach i po wszystkim co mnie z nią spotkało, mogę to śmiało stwierdzić. 
Powiem tylko tyle - bądźcie cierpliwi, a nie bądźcie ślepi. Może się okazać, że prawdziwy przyjaciel był tak blisko Ciebie przez ten cały czas, ale Ty tego nie dostrzegałeś. Przejrzyj na oczy, rozglądnij się dookoła. Może być też tak, że znajduje się kilkaset kilometrów od Ciebie, waszą formą kontaktu będą rozmowy przez internet, a widzieć będziecie się raz na kilka miesięcy. Taka możliwość też jest prawdopodobna, uwierzcie.
Dlatego nie szukajcie przyjaźni na oślep. Nie bądźcie pochopni. "Prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie" - powiedzenie stare, ale aktualne do dzisiaj. Nie sugerujcie się tylko tymi dobrymi chwilami. Prawdziwi przyjaciele są z Wami w tych najcięższych chwilach. 







(tak naprawdę, to moim przyjacielem jest ten kot, zdjęcia wyżej to tylko zmyłka xd)


-------------------------------------------------------------------
Nie zdążyliście kupić jeszcze upatrzonego ubrania? Teraz możecie znaleźć wszystko w niższych cenach:

KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK?
-------------------------------------------------------------------------

Korzystając z okazji, zapraszam Was wszystkich na nowiusieńki internetowy magazyn Trivis , którego mam okazję być redaktorką. Oto przed państwem najnowszy numer!:




A Wy, znaleźliście swojego przyjaciela? :)

78 komentarzy:

  1. Ja ostatnio zwątpiłam w istnienie tzw. przyjaźni, może po prostu nie trafiłam jeszcze na odpowiednią osobe ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również zawsze goniłam za przyjaźnią i chciałam po prostu kogoś mieć obok. teraz uświadamiam sobie, ze to bez sensu i powinna się skupić na tym co jest. Jeśli ktoś będzie mi pisany, to będę do po prostu wiedzieć i ja i ta osoba.

    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaźni nie da się znaleźć goniąc za nią za wszelką cenę. Trzeba mieć szczęście! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też goniłam za przyjaźnią. Teraz myślę, że już ją nalazłam, ale czas pokaże :)
    obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    julgaspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja moja przyjaciółkę znalazłam ponad 10 lat temu w internecie. I dzieki temu ze jestesmy obie z Warszawy ta przyjaźń przetrwała bardzo wiele. I obie jestesmy szczęśliwe

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się, że czasem nie zdajemy sobie sprawy, że nasz przyjaciel jest blisko nas :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj z przyjaciółmi różnie bywa ale zawsze zostają nam ci prawdziwi!
    http://edytaduszynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoł... jesteś redaktorką :D
    Powodzenia ;)
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/favourite-place.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytając tytuł pomyślałam sobie, że przecież takiego sposobu nie ma. Dobrze, że sprostowałaś hah.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą jak najbardziej. Każdy z nas zasługuje na przyjaźń. Trzeba być tylko cierpliwym! :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam przyjaciółkę, uwielbiam ją, jest dla mnie jak siostra!
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja swojego przyjaciela nie szukałem. Przyszedł do mnie bez szukania. I jesteśmy teraz najlepszymi przyjaciółmi :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Już się kilka razy zawiodłam na "przyjaciółkach". Teraz jednak wiem, że są prawdziwi.
    Śliczne zdjęcia.
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na szczęście mam przyjaciółkę i teraz też poznałam wiele osób, które są po prostu świetne :3 mój blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj tak- ogłaszanie się na facebooku to na pewno nie za dobry pomysł haha
    I zgadzam się również, że nie ma sprawdzonego sposobu na znalezienie przyjaciela, czasami znalezienie tej odpowiedniej osoby wymaga czasu, ale myślę, że warto:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  16. Potrzeba czasu, aby znaleźć taką osobę!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo często też jest tak, że za przyjaciela uważamy osobę, która nawet w 1/100 nim nie jest.. Tak jak napisałaś, sposobu na znalezienie przyjaciela nie ma, on sam do nas przyjdzie :) Życzę Wam, abyście się przyjaźniły jak najdłużej! Super kolekcja łapaczy snów!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczera prawda :D Prawdziwi przyjaciele są z nami nawet w najtrudniejszych chwilach i właśnie po tym można odróżnić, kto jest przyjacielem, a kto nim nie jest.

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie warto szukać przyjaciela na przymus, prawdziwa przyjaźń sama przychodzi :)
    Świetne zdjęcie tych bransoletek i to z kotkiem :)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację, prawdziwych przyjaciół poznaje się w biedzie i nie warto na siłę szukać ;-)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. W zupełności się z Tobą zgadzam. Przyjaciół nie można szukać na przymus, bo to nie będzie prawdziwa przyjaźń. Ja swoje przyjaciółki poznałam przypadkowo, a teraz nie możemy bez siebie żyć.
    A co do szukania "internetowych przyjaciółek" według własnych kryteriów -najbardziej chory pomysł jaki widziałam.

    Pozdrawiam,
    wearealive111.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Super artykuł i piękne zdjęcia. Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie: http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. trudno w dzisiejszych czasach znalezć prawdziwego przyjaciela, miałam wiele osób, których uważałam za przyjaciół, jednak to było błędne
    według mnie nie ma co na siłę kogoś szukać, to przyjdzie po prostu samo :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z moją przyjaciółką znamy się 6 lat. I nasza przyjaźń zrodziła się w dosć dziwny. Jeszcze w podstawówce ona prawie mnie nie znając powiedziała,że podoba jej się pewien chłopak. I tak zaczęła się nasza przyjaźń na lata.. Ten przypadkowy chłopak nas połączył :D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja swoja przyjaciółkę znam 10lat :D
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam jedną prawdziwą przyjaciółkę, ale mieszka bardzo daleko :/

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To nie jest łatwa sprawa i na pewno nie należy szukać takiej drugiej osoby na siłę ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  28. uświadomiłam sobie nie dawno jak wartościowa jest moja przyjaźń i jak bardzo ukształtowała się przez lata, zgadzam się z Tobą, nic na przymus☆
    myartrip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie napisane. Przyjaciel to jedna z najważniejszych części naszego życia♥
    Zapraszam na mojego bloga : mela-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja mojego przyjaciela poznałam przez internet, ostanio po 3 latach znajomości spotkaliśmy się pierwszy raz <3


    http://roedeeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Recepty na znalezienie przyjaciela nie ma. Czasami przychodzi niespodziewanie! I to jest w tym najlepsze. Przypadkowe spotkanie może przerodzić w przyjaźń na całe życie :)

    http://my-wayyy.blogspot.com/2016/02/winter-photos.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się. Prawdziwych przyjaciół poznamy w najmniej oczekiwanym momencie. Wtedy także poznamy kto nim nie jest. ;)
    Śliczne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Te posty na fb są komiczne hahah Moim zdaniem przyjaciół poznaje się w biedzie. Co już nie raz mi się sprawdziło ;)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  34. na przyjaciól wpada się zawsze przez przypadek. przynajmniej ze mną tak jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przyjaciela nie da się znaleźć w danym momencie :)
    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację, prawdziwa przyjaźń przychodzi niespodziewanie. A jeśli szuka się przyjaciele, to nic na siłę. Po prostu trzeba wyjść do ludzi, nie bać się zawierać nowych znajomości i wtedy odnajdzie się swoją bratnią duszę :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Całkowicie się zgadzam z tym co napisałaś! Z moją prawdziwą przyjaciółką, nawet nie pamiętam kiedy zaczęłam się przyjaźnić, po prostu tak wyszło ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyjaźni się nie szuka. Wystarczy okazywać dobro i szacunek innym ludziom. :)
    Pozdrawiam cieplutko :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam najlepszą przyjaciółką, którą znam od dziecka ^^ Świetny post!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. przyjaźń sama przychodzi:)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam jednego, prawdziwego przyjaciela, który jest jednocześnie moim chłopakiem :D Mam pecha w przyjaźni, przyznam szczerze, że żadna nie przetrwała. Ale nic na siłę, jeśli sama przyjdzie- świetnie, jeśli nie- trudno! Pozdrawiam.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przyjazn sama przyjdzie :) ja swoja przyjaciolke poznalam na wakacjach w Egipcie i traktuje ja jak rodzona siostre :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post :) Przyjaciół tak właściwie znajduje się w nieoczekiwanym przez nas momencie :)
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja również kiedyś szukałam przyjaźni na siłę, ale zrozumiałam, że nie warto. Sama przyszła i ma się dobrze już przez 3 lata :)

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post:) Apropo przyjaźni.. Zapraszamy na bloga dwóch najlepszych przyjaciółek: www.LazyStrawberries.fan-strefa.pl :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Moja przyjaciółka jest zupełnie inną osobą niż ja i chyba dla tego tak bardzo się przyjaźnimy :). Masz rację nie ma żadnego sposobu..

    ZAPRASZAM I OBSERWUJE(jako: Aleks Mlodz)
    http://aaleksm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Moim zdaniem nie ma idealnych przyjazni czy idealnych przyjaciół to jest życie i tu nic nie jest idealne :)
    Moim najlepszym przyjacielem też jest kot haha
    Obserwuje :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  48. Racja, na to chyba nie ma przepisu, a znalezienie przyjaciela może być zupełnie przypadkowe :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  49. Ja czesto mam problemy z przyjaznia. Moze dlatego,ze zachorowalam...

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja swoją przyjaciółkę znalazłam dwa lata temu, jest najlepsza! ♥


    http://mikijiu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam dwie przyjaciółki, jedna która mieszka w Polsce, przyjaźnimy się 8 lat i nigdy nie byłam tak pewna człowieka jak jej. Druga zaś pochodzi z Łotwy i mieszkam w tym samym mieście co ja w Norwegii. Przyjaźnimy się od ponad 2 lat i też wiele przeszłyśmy razem więc wiem, ze na nie obie mogę zawsze liczyć!

    Super blog, obserwuje! :)
    Zapraszam do mnie-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak zwykle świetny post!♥

    Zapraszam do siebie:) - MÓJ BLOG-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie mam przyjaciółki i jestem zdania, że nie powinniśmy szukać ich na siłę, bo później możemy się zawieść
    Serdecznie zapraszam do mnie : http://karrrblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ważne, aby nie szukać przyjaciół na siłę :). Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja niestety trafiłam na bardzo dużo złych ludzi w życiu :/

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ważne, żeby nie szukać na siłę - w odpowiednim momencie sama przyjdzie :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc:)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2016/02/wishlist-banggood.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Przyjaźń to jedna z najważniejszych wartości w moim życiu. O prawdziwe przyjaźnie jest naprawdę ciężko, ale kiedy się już takie zdobędzie to jest to niesamowite uczucie - mieć przy sobie osobę/osoby, z którymi można porozmawiać o wszystkim, które nas wesprą i pomogą wtedy, gdy jest źle.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  58. faktycznie, przyjaciele przychodzą sami, nie możemy szukać ich na siłe, świetne zdjęcia, i przemyślany wpis!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ojeej uwielbiam cytat "Przyjaciół poznaje się w biedzie" ♥ Racja - nie warto szukać na siłę. Poza tym denerwują mnie osoby, które np na fb piszą, że szukają przyjaciół. Troszkę żałosne :)

    Zapraszam na luźniejszy post | Buziaki :* ZYCIEDLAPASJI

    OdpowiedzUsuń
  60. taka prawda, osoba, którą ma się za przyjaciela, a która zostawia w smutnych chwilach jest nic niewarta.
    By znaleźć przyjaciela to trzeba być po prostu sobą i czekać, aż ten ktoś, kogo najmniej się spodziewa o zrozumienie, pojawi się w tych podbramkowych sytuacjach, gdy nie ma nikogo :).
    super zdjęcia :))
    pozdrawiam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. prawdziwy przyjaciel znajdzie się sam od zawsze to powtarzam :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Przyjaciele przychodzą sami, a relacje buduję się latami..tak to już jest :)
    Świetne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. racja, sprawdzonego sposobu na przyjaciela nie ma
    przyjaciele przychodzą sami, i tak na prawdę nie mamy
    na to większego wpływu, bo albo ktoś nas polubi albo nie :)
    tak naprawdę to może długo trwać, zanim zdamy sobie sprawę
    że ta osoba którą dobrze już znamy, to nasz przyjaciel ;)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękny post jak i zdjęcia:)
    Obserwuję i pozdrawiam, świetny blog!

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Dobry tekst :) Bardzo fajnie że dodajesz zdjęcia w dużej rozdzielczości. Obserwuję i pozdrawiam foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. cool blog post!

    http://fridaynightstyle.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja w sumie swoich przyjaciół poznałam przypadkowo, nie szukałam na siłe;]
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja straciłam wszystkich moich przyjaciół. Albo to oni mnie odepchnęli. Nie umiem teraz ufać ludziom jak zaufałam im.

    http://marthas-journal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Mam jedną przyjaciółkę, a zarazem miłość życia. Na szczęście trzeba poczekać. :)
    http://artszum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja swoją przyjaciółkę spotkałam w gimnazjum i na samy początku się nie nienawidziłyśmy . Ale wspólna sytuacja która nas spotkała dała nam szanse się poznać co w zmieniło się w miłość i wieź jak u sióstr :* :*
    Serdecznie zapraszam do mnie na bloga w wolnej chwili :* :*

    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo fajny artykuł – dużo o tym jak znaleźć przyjaciół tu http://jakzarabiacjakoszczedzac.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetny post, ja niestety spotkałam na swojej drodze wielu fałszywych przyjaciół, i mam nadzieję, że w końcu spotkam prawdziwego przyjaciela :)
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Już kilka razy zwątpiłam w przyjaźń. Moje "przyjaźnie" najczęściej kończyły się wraz z zamknięciem pewnego rozdziału w życiu- ukończeniem szkoły, zmianą miejsca zamieszkania... Teraz wiem, że nie warto przejmować się ludźmi, którzy znikają gdy zaczynają się problemy lub gdy już nie jesteśmy im potrzebni :P Warto skupić się na tych, którzy są z nami zawsze i mimo wszystko... :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Samotność w tych czasach to tylko wybór. Jest tyle portali gdzie można poznać fajnych ludzi. Sama poznałam męża na betania.pl

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.