Sekrety idealnych pancakes

22:25 Talla 88 Comments

W Internecie krąży masa zdjęć zdrowych śniadań, którymi codziennie inspiruje się miliony osób. No błagam, czy jest tu ktoś komu nie burczy w brzuchu kiedy przegląda te wszystkie obrazki z pięknymi, puszystymi naleśnikami oblanymi syrop klonowym i obsypanymi owocami?
Jednak wszyscy wiemy, że rzeczywistość nie zawsze wygląda tak kolorowo.
Przepis gwarantuje Ci, że Twoje pancakes będą idealne: okrągłe, grubiutkie, puszyste o złocistym kolorze, a tak naprawdę na talerz trafiają cienkie, "zflaczałe" naleśniki. Fakt faktem, nadal są pyszne, ale chyba nikt nie obraziłby się, gdyby te uparciuchy wyglądały jak z obrazka.
Oto przedstawiam Wam kilka "trików", które pomogą Wam w przygotowaniu praktycznie idealnych pancakes cieszące każde oko i aż proszące się o zrobienie zdjęcia (miłośnicy fotografii kulinarnej zrozumieją, haha)


♥ proszek do pieczenia ♥
Pojawia się w każdym przepisie na pancakes. Jednak to, czy naleśniki będą mniej czy bardziej wyrośnięte i puszyste zależy od jego ilości. Im więcej proszku do pieczenia dodasz, tym bardziej one wyrosną. Jednak pamiętaj, żeby nie przesadzić. Pancakes w których czuć tylko proszek do pieczenia wcale nie są dobre. Ja na przykład, kiedy przygotowuję porcję dla jednej osoby daję pół łyżeczki proszku do pieczenia, a moje pancakes wyrastają prawidłowo :D


♥ gęstość ciasta ♥
 Chyba to rzecz oczywista, że ciasto na pancakes powinno być gęstsze od tego na zwykłe naleśniki. Jak bardzo gęste? Ciężko to opisać. Nie powinno rozlewać się na pół patelni i tworzyć jednego spłaszczonego placka, ale nie powinno być także tak gęste, że można byłoby formować z niego kotleta. Wtedy zamiast grubych i puszystych naleśników, powstaną grube, twarde i suche. Najlepiej żeby było "takie pośrodku" :D


♥ maślanka zamiast mleka ♥
Oczywiście niekoniecznie. Jeśli jednak chcesz sprawić sobie super-puszyste naleśniki, śmiało możesz zamienić mleko na maślankę. Nie masz jej pod ręką? Nic nie szkodzi - wystarczy że do wybranego rodzaju mleka dodasz kilka kropel octu jabłkowego lub z winogron i odstawisz na kilka minut. Wystarczy, że dodasz je do ciasta i voila! Super-puszyste pancakes gwarantowane!


♥ złocisty kolor ♥
Lub ciemnobrązowy w przypadkach czekoladowych :D Często w przepisach możemy się spotkać z instrukcją, że pancakes należy smażyć na małym ogniu. Jak najbardziej tak - jeśli chcemy mieć zwykłe, blade placuszki. Aby nasze pancakes uzyskały cudowny złocisty kolor, należy ustawić ogień na średni, posmarować patelnię (najlepiej teflonową) niewielką ilością oleju, wyłożyć ciasto tworząc niewielkie placuszki i przewracać je kiedy tylko na powierzchni pojawią się bąbelki. Smażąc je na małym ogniu, ciasto zetnie się i pojawią się bąbelki, ale nasze naleśniki pozostaną wciąż bez koloru. 

♥ perfekcyjny kształt ♥
Na to akurat jest wiele sposobów. Możesz zainwestować w silikonową foremkę (nawet o różnych kształtach!), którą wystarczy położyć na patelni, wlać ciasto i cierpliwie poczekać, aż powstanie naleśnik w kształcie serca czy kwiatka. 
Powiedzmy, że ja jednak jestem staroświecka i zostaję przy najzwyklejszych, okrągłych naleśnikach. Możesz najnormalniej w świecie wyłożyć ciasto na patelnię i łyżką formować okrągłe placuszki. Oprócz tego, polecam jednak zainwestować w popularną łyżkę do lodów. Osobiście często z niej korzystam, bo pozwala jednym ruchem nałożyć ciasto na patelnię, a nasze pancakes są takiej samej wielkości, takiej samej grubości i idealnie okrągłe :D  



-----------------------------------------------------------------------------------------


 ----------------------------------

KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK | KLIK

-----------------------------------
No! Poznaliście triki, które zapewnią Wam pancakes jak z obrazka, więc chyba domyślacie się co teraz należy zrobić. Łyżki w dłoń i do kuchni!
Tutaj możecie znaleźć kilka pomysłów, śmiało korzystajcie :D
Życzę powodzenia! 


88 komentarzy:

  1. Czytanie tego postu o 00:11 w nocy nie był dobrym pomysłem. Już same fotografie sprawiają burczenie w moim brzuszku, ale rady są przydatne bo moje pancakes smakują dobrze ale wyglądają okropnie haha ;p

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju kocham te Twoje przepisy <3 aż zgłodniałam a jest tak późno ;D
    Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż sie głodna zrobiłam xd
    Paulinandmee.blogspot.com miło mi bedzie jak skomentujesz nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepysznie wyglądają. Muszę sobie kiedyś je zrobić. :D <3
    Zapraszam do siebie. ♥
    ALEKSANDRA ANNA - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. na zdjęciu wyglądają pysznie, ale z moim baardzo małym talentem kucharskim nie wiem czy mi się udadzą :D już wiele razy próbowałem i klapa, ale może jak się zastosuję do Twoich rad to pójdzie jakoś łatwiej :) oby tylko były zjadliwe :P
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dodaję naprawdę mało proszku do pieczenia i są wyrośnięte, ja mam problem z przewracaniem tego typu rzeczy ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepysznie wyglądają, ale narobiłąm sobie smaka :D
    Nie robiłam go jeszcze, ale może kiedyś skorzystam z Twoich rad :)
    Pozdrawiam

    Cornellia-Blog→Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  8. o coś dla mnie mnie ! bo mi nigdy nie wychodzą D:


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  9. Aż bym zjadła sobie! Ostatnio wyszły mi takie sflaczałe,że przeszła mi na nie ochota. A teraz powróciła :)
    zaczytana_bella

    OdpowiedzUsuń
  10. Mmm aż mam teraz ochotę sobie zrobić! :D

    ylyys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wygląda to przepysznie! Koniecznie muszę niebawem wypróbować :)
    Kliknęłam we wszystkie linki.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  12. Jej, wyglądają przepysznie! :)
    Uwielbiam panckes, muszę spróbować z bananami! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Na pewno przyda mi się ten post, mam problemy ze zrobieniem idealnych pancakesów :/ Tak jak napisałaś mi zawsze wychodzą "zflaczałe" haha

    http://myhappysunmoontruth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju wyglądają smakowicie:) http://zanetta44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością zastosuje Twoje rady :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Idealny blog naprawdę,będę wpadać tu częściej :D
    .
    .
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz, to zaobserwuj i daj znać u mnie w komentarzu.
    Zapraszam http://sandrawanowska.blogspot.com/ (nowa nazwa)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rady są świetne! Na pewno z nich skorzystam, tym bardziej, że zawsze mam problem z idealnymi pancakesami :)
    Linki oczywiście poklikane!

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam! Uwielbiam pancakes i naleśniki! :)
    Świetne zdjecie, wręcz przepyszne :p Rady mega, na pewno skorzystam!

    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie pozostaje mi nic innego jak brać się za pieczenie. Ale chyba 22 to nie jest dobra godzina :D

    Pozdrawiam cieplutko,
    Do what you love - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają cudnie! A do tego zdrowo, idealne śniadanie dla mnie przed siłownią :)

    Zapraszam do wzięcia udziału w mojej ankiecie *po prawej stronie bloga*
    http://shareyourlifest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. W moim przypadku idealne to one nie są haha, jednak chyba gustuje w zwykłych polskich naleśnikach z cytryną bądź kakao :)

    Pozdrawiam.
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  22. Przydatne rady :D. Mi zawsze się spłaszczają.
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż ślinka leci!
    https://www.facebook.com/FLARRI/

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądają bardzo smacznie :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam pancakes, ale często nie wychodzą mi tak jak bym oczekiwała :D najczęściej mam probem właśnie z gęstością ciasta :(
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo ciekawy post
    oby tak dalej
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. mi jeszcze nigdy nie wyszły pancakes jeeeejku koniecznie muszę tego spróbować !!!


    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Właśnie ja zamiast mleka wybieram maślankę, żeby te placuszki były naprawdę puchate ;) Aż mnie ochota naszła!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Wyglądają pysznie!
    Zapraszam do siebie
    Mój Blog
    Konkurs

    OdpowiedzUsuń
  30. Przeczytałam, następnym razem spróbuję triku z maślanką. Nigdy jeszcze nie wyszły mi takie jak chciałam. Obserwuję. Ładnie tu i sensownie piszesz.

    stelciak.blogspot.com <-- klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Twoje wyglądają naprawdę super! Fajnie, że napisałaś te porady :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pyszności 💜 cudowny blog 🌺 zapraszam do mnie anulunia268.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. moje zawsze wychodzą jakoś koślawo haha
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądają bardzo smacznie :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna notka :) Ostatnio szukam fajnych przepisów, a pancakesy są na szczycie listy, więc na pewno wykorzystam wiedzę z twojej notki :D
    Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetnie wyglądają!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. No cóż.. zaburczało. :)
    Dodaję do obserwowanych :D Piękny designe, zazdroszczę talentu

    http://delightfulowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. uwielbiam twojego bloga własnie za te przepisy i rady, dzieki tobie ucze sie gotowac haha

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kocham pancakesy! Też kiedyś na blogu miałam post tego typu ale bardziej humorystycznie : > Cudowne zdjęcia... Jak zawsze :)
    konkurs fotgraficzny klik!
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  41. Super rady, muszę spróbować z maślanką i na większym ogniu :) Świetne zdjęcia aż mam ochotę coś zjeść.
    Kisiel truskawkowy

    OdpowiedzUsuń
  42. Ciekawe rady, napewno skorzystam. Jak się patrzę na zdjęcia go ciągnie mnie do kuchni...
    KLIK&ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow zaraz mam zamiar iść coś zjeść na śniadanko a ty mnie do tego zachęciłaś *..* dzieki!

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pancakes są zdecydowanie moim ulubionym deserem :D

    Zapraszam do mnie xx http://xlivi00.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  45. Wyglądają smacznie ;) uwielbiam pancakes i omlety wszelkiego rodzaju ;)
    Jeśli mogę prosić o kliknięcie chociaż w jeden link, bardzo mi pomożesz;)
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/czesc-wszystkim-nie-byo-mnie-tu-az.html
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam twoje rady
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. o mamusiu, teraz tylko myslę o pancakes <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  48. W końcu ktoś "normalny" odkrył sposób na te pancakes...
    Już myślalam, że to wymysł instagrama :D
    Teraz będę próbować może mi wyjda :D
    Obserwuje!
    Buziaki
    MÓJ BLOG > klik ¦

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo dziękuje za rady, mi zawsze pancaksy wychodzą oklapłe,:<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. ...alle trafiłaś z tym wpisem, bo właśnie przymierzam się do zrobienia takich pyszności w weekend :3. także dziękuję za rady, zdecydowanie zastosuję :D
    cudowne zdjęcia *.* jeśli wyjdą mi tak apetyczne z wyglądu to chyba popadnę w obłęd fotografowania jedzenia :D
    pozdrawiam i zapraszam :)

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  51. ciekawe rady bo nigdy mi nie wychodzą takie dobre
    po klikane
    9.89
    10.99
    25.95
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  52. świetne porady, na pewno przydadzą się wielu osobom ;) ja nigdy nie myślałam żeby nakładać masę łyżką do lodów, świetny pomysł!
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  53. świetny post z poradami ,tymi super zdjęciami zrobiłaś mi apetyt na panckake.Mam cały weekend więc na pewno wypróbuję przepis już obserwuję i zapraszam do zobaczenia mojego bloga odpowiadam na każdą obserwację tym samym http://slendujula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. moje pancakes zawsze wychodzą ładnie, ale mam wrażenie, że powoli mam ich dość :(
    Zapraszam na mojego bloga! Będzie mi miło jeśli skomentujesz i zaobserwujesz jak Ci się spodoba! :)KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  55. Nie wiem czemu nigdy nie spróbowałam zrobić pancakesów nie wiem jak się to pisze :\ ale wyglądają przepysznie niedługo sobie takie zrobię!
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  56. Juz same zdjecia mnie przekonaly do sprobowania! Super!

    Pozdrawiam z Ameryki!

    Paulina

    shenanigan-ska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. I tylko głodna się zrobiłam i chciałabym zjeść takie pancakesy haha :)

    MÓJ BLOG-KLIKNIJ!:)
    Pozdrawiam! ♡

    OdpowiedzUsuń
  58. Ślinka cieknie, ale ja mam swój stały przepis na pancakes bez mąki i raczej będę się go trzymać. Wiesz - mam do nich sentyment XD
    Pozdrawiam!

    Blond Dreamer - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  59. Zawsze stosuję się do tych rad i wychodzą wspaniałe pancakes- cieszące nie tylko podniebienie ale również oko :)
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  60. Jestem tutaj po raz pierwszy i wiem, że na pewno zostanę na dłużej! Post bardzo interesujący, ja zawsze mam problem z tym ich "idealnym" kształtem.


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  61. Na pewno wykorzystam te triki :D Już wiem co zjem we wtorek na śniadanie :D
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wow, nie wiedziałam o połowie z tych rzeczy! super, na pewno wykorzystam :)

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  63. Naprawdę super blog! ♥
    Bardzo ciekawy, obserwuje i napewno zostanę na dłużej. ♥ !
    Jeśli masz czas, to i ty odwiedź mojego bloga. ☺☺ ☻☻
    Mój blog- KLIK ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne porady, na pewno skorzystam :))
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Super post. :-) Pancakes wyglądają mega apetycznie. :-) Pozdrawiam!

    ==============
    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Muszą być pyszne, ja na śniadanie np. w sobotę jem kakaowy omlet z owocami jest również świetny, może kiedyś spróbuję ale mam dwie lewe ręce w kuchni haha.
    Pozdrawiam :) Different Diamond klik

    OdpowiedzUsuń
  68. Uwielbiam wszelkiego rodzaju naleśniki! Pancaki uwielbiam z syropem klonowym <3

    Nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  69. Może wreszcie moje pancakesy będą nie tylko smakowały dobrze, ale także JAKOŚ się prezentowały!
    Cieplutko pozdrawiam, życzę mnóstwa sukcesów w blogowaniu, a także zapraszam do siebie, jednocześnie cichutko zachęcając do obserwacji!☼
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  70. Pyszności! Rady na pewno zastosuję! :) Ale mam teraz na nie ochotę, aż sobie chyba zrobię dzisiaj ^.^

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzięki za super rady odnośnie pancakesów :D Chętnie skorzystam!
    Pozdrawiam i obserwuję :)
    Mój blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. tak pacze i pacze i mam ochotę je zjeść :3

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo przydatne rady, o których wcześniej nie słyszałam, a na pewno z nich skorzystam :)
    http://gabrriella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Oglądam z podziwem i zainteresowaniem Twojego bloga.
    Widać, że z pasją i sercem tworzyłaś i nadal tworzysz to miejsce. Na pewno będę wracać.
    Pozdrawiam serdecznie ! ;)

    onlysayyes.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. Wygląda smacznie!

    http://raspberryfairies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.