Jeszcze chwilka

21:36 Talla 118 Comments

Nie było mnie tu sporo czasu. Nie będę nikogo oszukiwać - chyba się "wypaliłam". Za każdym razem kiedy otwieram kartę bloggera, mam pustkę w głowie. Ciężko mi jest skleić cokolwiek sensownego. Zastanawiałam się nad zmianą tematyki, może chwilowym odpoczynkiem od tematycznych, trudnych postów i skupieniu się na zdjęciach i postach kulinarnych...Ale wtedy za każdym razem zdaję sobie sprawę, że przecież nie na tym polega mój blog. Stworzyłam go w konkretnym celu. Chciałam, żeby miał wartość, odróżniał się od większości blogów. Chciałam pomagać, motywować innych ludzi, uczyć pozytywnego podejścia do życia. Bo o to mi chodziło.
Nie pisałam, nie odzywałam się. Nie chciałam niczego pisać na siłę, bo wiem, że nic z tego by nie wyszło. Straciłam totalnie wenę. I wciąż czekam, aż ona powróci. Nie wiem kiedy to nastąpi, nie wiem czy w ogóle to nastąpi - a tego najbardziej się obawiam. Nie chcę rezygnować z bloga i wiem, że na pewno tego nie zrobię. Za bardzo to kocham. Mimo iż blogowanie wymaga ode mnie poświęcenia, pracy i mnóstwa czasu, mimo iż nieraz zdarzają mi się kryzysy - jest w tym coś, co sprawia, że nie potrafię zrezygnować. 

Posty będą się pojawiać, tego jestem pewna. Jednak nie jestem w stanie powiedzieć jak często. Zadaję pytanie Wam - jakie posty Wy chcielibyście u mnie zobaczyć? Może jest coś, co szczególnie Was interesuje? Piszcie, wyraźcie w komentarzu wszystkie opinie. Piszcie, co tylko Wam przyjdzie na myśl - oto mi chodzi, aby wszyscy mogli wyrazić tutaj swoje własne zdanie.





(nie mam zielonego pojęcia co ja tutaj robię [*])

-------------------------------------------------------------
Nie wiem jak Wy, ale ja już zaczynam powoli czuć te ciepłe klimaty! 


KLIK?   KLIK?  KLIK?  KLIK? 

118 komentarzy:

  1. Życzę Ci jak najwięcej weny i powrotu do regularnego blogowania. :)
    A co chciałabym poczytać... w sumie chętnie jakieś luźniejsze posty, do których nie musiałabyś się zmuszać lub coś z kulinarnych tematów.
    Super zdjęcia! c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet luźne posy w twoim wykonaniu są super ;) ale twoje przemyślenia to już totalne niebo ;) nie martw się brakiem weny, ona wróci, zawsze wraca :* tylko czasami trochę za późno bo zdążyłyśmy juz usunąć bloga ;/

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz dodać jakiś post, a nie wiesz dokładnie jaki, to może Q&A?
    Mój blog
    Stronka na blogu BeFit
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobnie. Czasami też nie wiem o czym chciałabym się z Wami podzielić. Wtedy najczęściej piszę relację z jakiegoś dnia, co się ciekawego wydarzyło itp.
    Mogłyby się pojawiać tutaj raz na jakiś czas różne recenzje, jakieś DIY albo po prostu Twoje przemyślenia. :) Mam nadzieję, że wena wróci. :*
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam czytać Twojego bloga, więc szkoda by było gdybyś przestała pisać. Jeżeli chodzi o posty w Twoim wykonaniu nawet "nudne" lub luźne tematy są ciekawe, a jak nie wiesz co napisać to polecam Q&A.
    Pozdrawiam i życzę by Twoja wena szybko powróciła :*
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że wena do Ciebie wróci! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie będę kłamać jestem tu po raz pierwszy. Dlaczego w ogóle odwiedziłam blog? Bo liczyłam - w sumie nadal liczę - na to, że również skomentujesz mój blog, ale nie o tym teraz. Wypalenie to coś co spotyka każdego, ale nie o tym chciałam napisać. Skoro tak jak pisałaś chcesz motywować innych to ja mam pomysł, a może właściwie prośbę... Chciałabym żebyś poruszyła w jakimś poście temat uczenia się samodzielnie języków. Wiem, że niby oklepane, bezużyteczne, ale biorę się do tego chyba od pół roku i zawsze jest wymówka, a to zaraz będzie mi się mylić z angielskim/niemieckim (tych dwóch języków uczę się w szkole), a to nie mam czasu, a to nie mam z czego się nauczyć, przydałby mi się korepetytor. Taki post mógłby pomóc mi, ale pewnie też kilku innym jednostką. Pomysł podałam, teraz tylko od ciebie zależy czy będziesz miała wenę by coś nagryzmolić na ten temat. Powodzenia i obserwuje, bo przyciągnęłaś mnie szczerością. Mam nadzieję, że reszta postów też taka będzie.
    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też z chęcią przeczytałabym post o samodzielnej nauce języków <3

      ♥ YOZiZiRA.blogspot.com ♥

      Usuń
  8. Myślę, że jeśli kocha się coś robić, to jak najbardziej brnięcie w to ma sens. :) Bardzo fajne zdjęcia!

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, posty pisane na siłę , pod przymusem są bez sensu. ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zmuszaj się do niczego :) Poczekaj moment, poukładaj sobie kilk spraw w głowie, a nim się obejrzysz to czego tyle szukasz do Ciebie samo przyjdzie!

    Jako jedna z Twoich największych fanek jessmiliowo-wegańskich przepisów, czekam na jakieś fajne inspiracje kuchenne :)

    Co tu dużo mówić: Happy Easter Everyone!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że lepiej nie napisać nic, niż wrzucić zdjęcia inspiracji, nie dodając żadnego słowa od siebie. Życzę Ci systematyczności, bo talent do pisania to ty na pewno masz :)
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia a co do bloga to piszesz świetnie i myślę, że po prostu masz słabsze dni jak każdy i powinnaś to przeczekać, zrelaksowac się i może nagle coś cię cknie i znowu będzie cudownie :) życzę Ci aby jak najszybciej wróciła Ci wena.

    http://lottirysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz :)
    http://blaack-pearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przejmuj się,każdy czasem ma taki kryzys.Nie pisz nic na siłę,staraj się szukać jak najwięcej inspiracji a prędzej czy później pomysł na pewno przyjdzie.A tak na marginesie to ja też wolę pisać takie posty które maja jakąś wartość.Tylko się nie poddawaj :)

    Pozdrawiam ♥
    NO MORE CLOUDS

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bym chętnie zobaczyła typowe blogowe posty jak Q&A czy Room tour lub coś o fotografii :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie lubię pisać na siłę. Każdemu zdarzają się braki weny. Mam nadzieję, że już niedługo wróci do ciebie wena pisania postów i twój blog będzie przepełninony nowymi, świetnymi postami.
    Śliczne zdjęcia <3
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Zyczę szybkiego powrotu weny! A posty kulinarne są super mimo wszystko! :*

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post !
    bardzo fajna stylizacja :)
    obserwuję i liczę na rewanż
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro chcesz pisać o motywacji, to sama się zmotywuj do pisania postów! :) Ja, kiedy mam gorszy dzień, to zawsze się zastanawiam, po co to robię i wtedy przechodzi.
    /foxydiet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja zawsze byłam zdania, że jeśli ktoś nie wie o czym ma pisać lub nagrywać i pyta się co inni chcieli by zobaczyć na jego blogu lub kanale nie ma pomysłu na siebie. Jednak wiem co oznacza nie mieć weny. Mi zdarzyło się to dosłownie kilka razy i nie trwało to długo.
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna stylizacja i fajne zdjęcia :)

    http://thefashionconvert.blogspot.co.uk/
    http://secretbeautylife1.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zdjęcia! Wybrałaś świetne rzeczy, więc poklikałam :) Co do weny każdy ją czasem traci, ale myślę, że gdy zrobisz sobie mały odpoczynek z pewnością powróci. Pozdrawiam
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie martw się. Każdy czasem ma takie wypalenie i wiem co czujesz, bo jakiś czas temu też mnie dopadło. Przyznam, że Twój blog to kawał dobrej roboty! Ładny design, posty też są wartościowe. Widać, że wkłada w nie serce. Trzymam za Ciebie kciuki i z chęcią zajrzę ponownie.
    http://optimisticmelancholic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Moim zdaniem powinnaś pisać tylko te posty, które sprawiają, że jesteś szczęśliwa i nie pytaj się, o to co chcą inni. Blog jest Twoim miejscem i Ty decydujesz, w jakiej tematyce czujesz się najlepiej i tyle :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też już zaczynam czuć te klimaty :D
    po klikane :)


    KAPCIUSZEK

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie przejmuj się, wena na pewno wróci! Bądź cierpliwa i nic na siłę. Jakiś czas temu też miałam taki kryzys ale przebrnęłam:) Uwielbiam twoje sesje więc mnie zadowoli chociażby post z samymi zdjęciami :)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam chwilowy brak weny i niestety na moim blogu posty pojawiają się rzadko, ale nic na siłę. Lepiej dać sobie na chwilę spokój i ruszyć z masą pomysłów:) Świetne zdjęcia!

    W wolnej chwili zapraszam:
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne zdjęcia,bardzo podobają mi się te spodnie i buty. :-) Pozdrawiam!

    http://www.fitnesswomen.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też mam czasem takie momenty, kiedy nie mogę nic napisać. Ale lepiej nic nie robić na siłe. Czasem wolę wrzucić same zdjęcia, niż pisać coś czego nie czuje .
    Fajne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia ;D
    http://natalkapk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Mimo, że zgadzam się z osobami powyżej- pisz to na co ty masz ochotę bo to jest TWOJE miejsce, to bardzo chciałabym zobaczyć u ciebie kilka wegańskich przepisów. Haha ja też oglądałam snapy jessmiliowe! :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  32. Czasami każdy ma kryzys. Nic na siłę :) Chętnie zobaczyłabym jakieś OOTD.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Pustka - najgorszy wróg blogerów...
    Życzę powodzenia!

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Powodzenia w dalszym blogowaniu. Chętnie zobaczyłabym tu jakieś przepisy, czy też od czasu do czasu luźne posty.
    Śliczne zdjęcia!
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)
    Mój kanał na yt (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  35. jeżeli chcesz pisać jakieś luzniejsze posty to to rób, może po jakimś czasie Ci wena wróci :) według mnie pisanie bloga to metoda prób i błędów, możesz przez jakiś czas pisać posty o takiej tematyce, a za jakiś czas o zupełnie innej jeżli nie masz pomysłów
    kiedyś się to ustabilizuje:)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy nie można się poddawać, zawsze trzeba się przełamać i działać dalej. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! Chętnie przeczytała bym jakieś poradniki i posty o codzienności. Poza tym, śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie można się poddawać, zawsze trzeba się przełamać i działać dalej. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu! Chętnie przeczytała bym jakieś poradniki i posty o codzienności. Poza tym, śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam!

    Www.livandgadula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz świetnego bloga. Uważam że dalsze posty będą coraz lepsze. Ja również mam bloga.... Dopiero zaczynam chyba wiesz jak to jest. Zapraszam do zaobserwowania aby być na bieżąco. Pozdrawiam i powodzenia w dalszym blogowaniu oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia ;)
    Ja bym chciała posty lifestylowe, może coś związanego z książkami, inspiracje :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♥
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  40. Życzę powrotu weny :) Mi najbardziej podobają się zdjęcia robione przez Ciebie ;D

    milkaoreoo.blogspot.com ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja ostatnio też mam coś takiego i wiem, że nie można przepraszać, czasami tak jest i trudno ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  42. Skąd ta czapka *.* Jest genialna + Świetnie wyglądasz
    http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja też się wypaliłam w ostatnim czasie, ale zrobiłam sobie roczną przerwę i teraz wróciłam, to chyba najlepszy sposób na zebranie sił. Ja najchętniej przeczytałabym, jak wypowiadasz się na jakiś konkretny temat, bo takie posty interesują mnie najbardziej. Przykładowo na temat internetowej przyjaźni. :)

    jasinska-jestem.blogspot.com ← zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. super masz czapke :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Każdy czasem potrzebuje odpoczynku ;) Poczekaj trochę, a zobaczysz że wena wróci

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwierz,że nie tylko Ty masz czasami wątpliwości i chwile zawahania :) ale pomyśl ile przyjemności sprawia Tobie każdy nowy post oraz ile ludzi czeka na Twój wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam nadzieję, że wena Ci wróci i tego Ci życzę. :)
    Nie poddawaj się!

    Pozdrawiam :*
    ✿CrazyTusiaBlog✿

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Hmm... może skup się na przez ten czas na OOTD?
    Może jakieś diy, makijaż? To ma być twój blog, więc jeżeli nie wyrażasz siebie poprzez moje propozycje, to niestety nie pomogę :(
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  50. Brak weny to najgorsza rzecz jaka może się trafić komuś, kto robi coś w internecie. :/ znam to, ale masz racje, na siłe nie ma co robić, bo i tak nie będziemy z tego zadowoleni! Poklikałam i zyczę powodzenia w dalszym tworzeniu!
    Www.nixstaystrong.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Mogłabyś pisać czasami recenzje książek, które w jakiś sposób na Ciebie wpłynęły, mogłabyś również napisać coś o twoim hobby, dlaczego to robisz, jak to się stało, że się tym interesujesz. Bardzo bym chciała zobaczyć u Ciebie post motywacyjny, np. jak ruszyć tyłek, wziąć się w garść i np. poćwiczyć, jak się ogółem motywować, nawet do swoich pasji i jak Ty radzisz sobie w czasie tzw. "dołka" motywacyjnego. Przeczytałabym też coś np. jakie plany na przyszłość, albo pomysły na przyszłość, czyli co robić można w życiu ciekawego, jak go wykorzystywać w 100%, niczego nie żałować.
    Swoją drogą uwielbiam też posty, np. jak spędziłam dzień/ tydzień, co ciekawego mnie spotkało. Po prostu takie luźne posty o wszystkim i o niczym.
    Życzę powodzenia, wierzę, że te wszystkie pomysły w komentarzach Ci pomogą :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Oj myszko, przede wszystkim życzę ci napływu weny, bo brak pomysłów w głowie to jeszcze nie koniec wszystkiego, to tylko chwilowe sama tyle razy przez to przechodziłam, że chyba tego nie zliczę :) ja w zasadzie z chęcią i zaciekawieniem czytam każdy twój post, jesteś naprawdę dobra w tym co robisz. Z chęcią pooglądałabym natomiast zdjęcia! może byłaby to jakaś ciekawa odmiana? :) ale nie chodzi mi o zwykłe zdjęcia, ale naprawdę konkretną i przemyślaną sesję. Lubię takie rzeczy, zwłaszcza gdy pisze się making offa, o przygotowaniu, o tym jak to wygląda. Cóż mogłabym innego powiedzieć, uwielbiam fotografię :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do siebie - www.xkarr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ślicznie wyglądasz ! Fajnie że wróciłaś i życzę powodzenia :)
    paulannn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Chyba każdy bloger czasem doświadcza takich momentów kompletnej pustki dotyczącej pomysłów i braku chęci na przygotowanie nowego wpisu. Nie warto jednak się poddawać. Nie czekajmy, aż wena przyjdzie sama, pobudźmy ją sami i pozwólmy jej na nowo w nas odżyć. Rób to co kochasz, co czyni Cię szczęśliwą - szukaj, zdobywaj, osiągaj i nie zatrzymuj się.
    Świetne zdjęcia!
    Poklikałam :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajnie, że masz akurat taki cel, jeżeli chodzi o bloga i mam nadzieję, że mimo wszystko znowu nabierzesz weny do pisania. Oj tak, nic na siłę! Również zaczynam czuć te ciepłe klimaty. :) Świetne zdjęcia, czapka najlepsza, poklikałam! :D Arleta

    OdpowiedzUsuń
  57. Pisz przede wszystkim prosto z serca, najlepiej jeśli będziesz czuła, że to co robisz to jest to. Jeśli chcesz motywować to próbuj, nawet kiedy masz wrażenie, że to co piszesz nie ma sensu! Nie zawsze będzie łatwo, ale kryzysy to normalna rzecz. Najważniejsze to umieć wstać po upadku ;) Jeśli chciałabyś na razie dodawać więcej postów z jedzonkiem albo zdjęciami, to też się nie bój! Na blogu dzięki temu będzie ruch, a na nowe pomysły po prostu daj sobie troszkę czasu. Może właśnie częstsze przebywanie na blogu i blogosferze Ci je przywróci? ;) Trzymam kciuki!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Każdy, albo większość z nas miała bądź ma przed sobą taki okres wypalenia się. Oby przeszedł Ci on jak najszybciej i wracaj do nas na stałe kochana!
    Wyglądasz rewelacyjnie :*

    Pozdrawiam :*
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mi podobają się Twoje posty, takie jakie dodawałaś dotychczas. Ważne jest to, że nie zapominasz po co stworzyłaś tego bloga, że wiesz jaką on ma dla Ciebie wartość. Śliczne zdjęcia :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  60. nie zmuszaj sie do pisania, najwazniejsze jest dodawac cos od siebie, moze potrzebujesz chwili oddechu :)

    http://fit-pasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ponad połowa blogów jakie obserwuje, a jest ich duzo, ma tematykę motywującą. Powiem ci ze z czasem czytanie tych postów robi się wręcz demotywujące. Jedna blogerka opisze dany temat i nagle na ten sam problem wypowiada się 20 innych. Dążę do tego, ze nie powiem ci jaka tematykę bym z chęcią czytała na twoim blogu, ale na posty motywujące to juz zadko kto zagląda, bo najbardziej to liczą się zdjecia :/ moj blog

    OdpowiedzUsuń
  62. Powodzenia w dalszym blogowaniu, abyś już nie traciła weny :)
    Zapraszam do mnie:
    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie dziwie się. Każdy chyba ma taki gorszy moment w życiu. Według mnie najlepsze są poprostu szczere posty prosto z serca o tym co czuje się w danej chwili :)


    -------------------------
    www.natkrk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie dziwie się. Każdy chyba ma taki gorszy moment w życiu. Według mnie najlepsze są poprostu szczere posty prosto z serca o tym co czuje się w danej chwili :)


    -------------------------
    www.natkrk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Kiedyś doświadczyłam takiego "wypalenia", a może nawet nie tego. Bałam się wejść na blogu i zobaczyć jak mało jest wejść, komentarzy i stawić czoła kryzysowi. Ty stawiasz sprawę jasno, i to należy cenić :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ostatnio też tak miałam, że nie wiedziałam co mam napisać, ale zmiany są dobre pamiętaj ;)

    reggae-karolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Też miałam wypalenie blogowe ;) Porzuciłam blogosferę na tak długo, że musiałam założyć nowego bloga, ale wróciłam. I do Ciebie wróci wena :D

    zuzia-aizuz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Mam nadzieję, że powrót do bloga będzie dla Ciebie frajdą, a nie obowiązkiem. Zmiany zawsze wychodzą na dobre.

    http://aleksandramakota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Masz super styl! Ja bym z chęcią jakieś motywujące posty zobaczyła! Poklikane! :*
    http://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Świetny wpis <3
    Takich blogów, jak Twój powinno być więcej. Jestem zachwycona!
    Śliczne zdjęcia. Uwielbiam takie inspirujące i kreatywne posty.

    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Wena zawsze wraca, nachodzi człowieka niespodziewanie. U mnie wybrakła na dość długi czas, a jak naszła to pisanie było dla mnie czystą przyjemnością i usatysfakcjonowaniem.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  72. Cieszę się, że wróciłaś. Czasami każdego z nas dopada brak weny czy chwila zwątpienia. Najważniejsze, że przemija. :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Czasami każdy potrzebuje chwili przerwy. Lepsze to niż pisać na siłe nie czerpiąc z tego przyjemności...
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne zdjęcia, i fajny styl ;)
    Życzę Ci przede wszystkim weny do pisania ;3

    Pozdrawiam,
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Nie rezygnuj nigdy z tego co kochasz :3 pisz dalej a wena sama przyjdzie :) Poklikałam c:
    moze wspólna obserwacja? Daj znac :D
    http://teelax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Mam nadzieje, ze wena do ciebie powróci i będziesz pisać posty z przyjemnością
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  77. oo super czapka :)

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. świetny zestaw :) też często mam problem jaki dodać nowy post
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. ja bardzo lubię posty tematyczne ! :D Śliczne zdjęcia
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Super zdjęcia!!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Powiem Ci szczerze, że przeglądam sporo blogów, ale jesteś chyba pierwszą blogerką, która tak szczerze zwraca się do czytelników. Urzekło mnie, że przyznajesz się do braku weny, która dotyka wielu blogerów. Nie poddawaj się! Dla mnie właśnie stałaś się inspiracją.

    aniaanaa.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Powrotu do formy blogowej życzę :)
    Zapraszam do mnie:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja chciałabym zobaczyć np. TAG, Q&A.
    A tak ogółem mnie interesuje tematyka zwierzęca, może mogłabyś zrobić kiedyś post o swoim zwierzaku? :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Myślę, że fajnym pomysłem na posta mogłoby być Q$A lub jakieś ciekawostki (o danym kraju itp.)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Może dodawaj posty mniej często? A jak już masz Wenecji nawet na 10 wpisuj poprostu je zapisuj ;) dasz rade! Życzę wytrwałości.
    anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Urocze zdjęcia :)
    Mogłabym Cię prosić o poklikanie w linki w tym poście? Staram się o współpracę i byłabym wdzięczna za pomoc :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    veronicalucy.blogspot.com/2016/03/banggood-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  87. I love your style girl ♥


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  88. Moim zdaniem posty ze zdjęciami są bardzo dobrym pomysłem ;)
    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Super post. Jesteś piękna.Zapraszam na mojego bloga <3
    http://julciakkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Fajny blog :)
    Pozdrawiam! i zapraszam do mnie

    -------> http://itsmenatalie00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja myślę, że nie ma sensu pisać czegokolwiek na siłę. Jeśli nie czujesz tematu, jeśli wiesz, że to nie Ty, to nie Twój blog, to kompletnie nie ten klimat, to nie warto w ogóle zaczynać. Będziesz się tylko męczyła. Moja przygoda z blogosferą trwa niemalże 5 lat. I był w tym czasie moment, kiedy powiedziałam, że dużej nie dam rady. Że muszę pomyśleć nad tym wszystkim, zająć się sobą, zacząć żyć i działać. Nie było mnie prawie rok, ale wróciłam i wiem, że było warto. Mam teraz coś, co kompletnie różniło się od tego wszystkiego, co publikowałam wcześniej. I jestem z tego mega dumna. Wiem również gdzie chciałabym dojść.
    Mam nadzieję, że jeśli Ty nie znajdziesz w tej chwili tego swojego idealnego tematu to znajdziesz siebie. I nawet jeśli postanowisz, że dasz sobie na chwilę spokój, to w końcu wrócisz. z lepszymi doświadczeniami, z większą ilością wartościowych pomysłów i przesłanek, którymi chciałabyś dzielić się z innymi.
    Blogowanie to ma być przyjemność. Blogowanie to masz być Ty. Jeśli Ciebie nie będzie widać w tych tekstach, to one stracą wartość. Daj sobie czas. Zastanów się na spokojnie i potem działaj:)

    OdpowiedzUsuń
  92. Moim zdaniem jeśli czujesz wypalenie, powinnaś dać sobie trochę czasu i zrobić sobie przerwę. Nikt Cię za to nie znienawidzi, a Tobie może to naprawdę pomóc. ;)
    Świetne zdjęcia ! :D

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  93. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia. Jeżeli ciężko Ci pisać bloga może odetchnij troszkę?


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Na pewno kiedyś wrócą ci pomysły na posty :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Pisz kiedy chcesz, to moim zdaniem najlepsze rozwiązanie :)

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  96. Dobrze że nie chcesz pisać nic na siłę . Może odpocznij , poszukaj inspiracji na innych blogach tego typu?
    myteensweetlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Nie martw się, czasem każdy ma taki kryzys z weną do pisania. :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  98. Super sesja!
    Fajnie by było, gdybyś dobierała różne stylizacje i dodawała do nich fajne opisy- bo to dobrze Ci wychodzi :)
    MÓJ BLOG >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  99. Super zdjęcia :) Uwielbiam twojego bloga jest dla mnie inspiracją, a jeżeli chodzi o wenę to nic na siłę. Nie martw się na pewno jeszcze powróci! Jestem przekonana, że prawdziwi obserwatorzy to zrozumieją i będą czekać na Ciebie tyle ile trzeba :) Pozdrawiam :*
    Zapraszam do siebie :) - littlesmilesandi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  100. Nic na siłę, tego trzeba być świadomym. Rozumiem Cię bardzo dobrze, bo już kilka razy przechodziłam taki okres w życiu, mega niefajne uczucie, ale jesteśmy tylko ludźmi i normalne jest to, że czasem brakuje pomysłów i chęci, chociażby ze zmęczenia. Także nie pozostaje nic innego jak tylko czekać na dobre wiatry. :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  101. Super zdjęcia :) ja również zaczynam czuć ciepłe klimaty :)
    pozdrawiam :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  102. Ładne zdjęcia
    http://natalee01.blogspot.com/
    https://ask.fm/Natalee001
    https://www.facebook.com/natalee001/

    OdpowiedzUsuń
  103. świetny post :3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetne zdjęcia i stylizacja !<3

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.