Wymagam od ciebie

16:12 Talla 104 Comments

Drogi człowieku!
Dopiero się poznajemy. Jednak, aby się ze mną zadawać, rozmawiać, spotykać i oficjalnie zostać moim znajomym, musisz spełnić kilka warunków.
Musisz być dla mnie miły. Chcę, żebyś prawił mi komplementy, mówił, że świetnie wyglądam i zaprzeczał, kiedy powtarzam, że jestem brzydka i gruba. Chcę, żebyś był ze mną szczery. Czyli: nie ukrywaj przede mną żadnych informacji, które powinnam wiedzieć. A z resztą, nie ukrywaj nawet tych, których nie muszę wiedzieć. Bądź aktywny na Facebooku wtedy kiedy ja jestem i nie każ mi czekać za długo aż odpowiesz na moją wiadomość. Zawsze musisz mieć dla mnie czas, dlatego kiedy tylko będę chciała się z tobą widzieć, nie możesz się wymigiwać. Poza tym dostosuj swój wygląd. Zdejmij tą okropną dresową bluzę i w końcu zacznij wyglądać tak, żeby mi się podobało.




Mamy tyle wymagań w stosunku do innych ludzi. Jeden jest taki, drugi jest taki, trzeci jest jeszcze gorszy. Nie zapominajmy, że nie możemy zmienić innych. Możemy ich tylko zaakceptować. Każdy z nas ma zalety i wady. Nie możemy patrzeć tylko na zalety, należy zaakceptować również wady, bo one też są częścią człowieka. Oczywiście na niektóre rzeczy mamy wpływ. Możemy komuś podpowiedzieć, zasugerować, że może powinien nad sobą popracować. Jednak nie możemy nikogo zmieniać na siłę.








Zamiast wymagać od ludzi, aby byli tacy, jacy sobie wymarzymy - zacznijmy wymagać od siebie. Skoro nie możemy zmienić innych, trzeba popracować nad sobą. Zajrzyj w głąb siebie. Zobacz, co możesz i chciałbyś zmienić. Zmienić na lepsze. 
Spróbuj być taką osobą, którą chciałbyś spotkać. 



--------------------------------------------
KLIK?   KLIK?   KLIK?   KLIK?   KLIK?

KLIK?   KLIK?   KLIK?   KLIK?   KLIK?

104 komentarze:

  1. kochana linki poklikane :)

    Mogłabyś poklikać również u mnie ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/03/wiosenne-stylizacje-z-romwe.html#more

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy post, daje do myślenia, a uszy myszki przepiękne <3
    Pozdrawiam
    paulinadiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poklikane ;). Twój blog został zaobserwowany. Też mam te uszka ;). https://blacklinemake-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie napisany post :) Zdjęcia są śliczne, a uszka słodkie! *.*
    12,99$, 19,90$, 14,90$, 17,90$, 16,99$
    Poklikasz u mnie?
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne buty :) ludzi nie możemy zmieniać... ale jak nam nie odpowiadają - możemy ich wymienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz mega uroczo! :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post :) Bluza bardzo mi się podoba !
    Poklikałam i obserwuję :D
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post, a zdjęcia cudne!
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Po klikane mi też klikniesz. ?
    $12.99
    $19.90
    $14.90
    US$25.30
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie napisany post!
    Zdjęcia są super, a pierwsze jest po prostu urocze. c:
    Znalazłam się tu pierwszy raz,, ale po przeczytaniu tego posta i krótkiej informacji o Tobie stwierdzam, że wydajesz się być miłą osóbką, więc postanawiam zostać na dłużej. Czekam na kolejne wpisy. :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja przyznam, że zachowanie i wygląd innych ludzi nie robi mi wielkiej różnicy (chyba, że jest to jakiś bardzo przystojny chłopak), natomiast co do mojej osoby, zmieniłabym mnóstwo rzeczy. Stopniowo staram się to realizować, zobaczymy co z tego wyjdzie. Urocze zdjęcia! *.*

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Masz rację, powinniśmy starać się zaakceptować innych, a nie ciągle wymagać.
    Nigdy nie spotkamy człowieka idealnego, bez żadnych cech, które nam nie koniecznie pasują.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodkie uszka, nie ma idealnych ludzi ♥
    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kazdy człowiek sie zmienia, ale robimy to sami z siebie, a nie z przymusu :3 Pięknie wygladasz w tych uszach <3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  16. to prawda, wiele osob, szczegolnie dziewczyn chce zmienic polowe zyjacych na swiecie ludzi, czego nie powinny robic. Musimy nauczyc sie akceptowac ludzi takimi jacy sa, sliczne zdjecia!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta racja! :)
    Nie można zmieniać na sile:) ani wymagać zbyt wiele
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Święta racja! :)
    Nie można zmieniać na sile:) ani wymagać zbyt wiele
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale piekne i pomysłowe zdjecia! <3
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie można tylko wymagać od innych :)

    OFFICIAL PATTY (klik)

    OdpowiedzUsuń
  21. Trzeba wymagać od siebie!
    Cudne zdjęcia!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Tym postem mnie zagięłaś :O Mega :D


    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każda obserwacje!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurde, dobry post! Niewiele się by na taki odważyło. Co do ciuszków poklikałam, a uszka cudne;)
    http://julietguliet.blogspot.com/ -> zapraszam na mojego bloga, niedawno zaczęłam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej nie lubię właśnie tego w ludziach, że próbują nas zmienić na siłę. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie napisany post! niektórzy naprawdę za dużo wymagają od innych a nic z tych rzeczy nie dają od siebie.

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Na prawdę ciekawy post. A uszy myszki mini są świetne ;D
    Jeśli nie masz nic przeciwko wspólnemu obserwowaniu, to zapraszam, na pewno się odwdzięczę.
    Jedynie daj znać że zaczęłaś :))
    Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Byłoby miło gdybyś zaobserwowała:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuje za ten post, bo dzięki niemu zrozumiałam, że próbuje zmienić kogoś na mój ideał a ten ktoś wcale tego nie potrzebuje. Wiec jeszcze raz dzięki ;*

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie możemy wymagać od innych tego, czego sami nie jesteśmy w stanie dać od siebie. Po za tym nie ma sensu zmieniać się dla innych, jeżeli czujemy potrzebę zmiany, zmieniajmy się tylko i wyłącznie dla siebie.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam!
    Aleksandra z bloga: wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com (kliik)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mądrze napisany post! Zgadzam się z Tobą w tej kwestii, zamiast próbować zmieniać innych na "idealnych", zacznijmy najpierw od siebie. Po pierwsze, przez takie nasze głupie gadki i tak nikt się nie zmieni, bo każdy jest jaki jest i jedyną osobą, która może wprowadzić zmiany w jego życie jest oo sam.
    Śliczne zdjecia. :*
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  30. Takie próby zmieniania innych na siłę zawsze się źle kończą :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Post daje dużo do myślenia. Pierwszy raz widzę post, który porusza temat zmieniania ludzi na siłę. Śliczne zdjęcia.
    Poklikane :)

    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z Tobą..tak to już jest w tych czasach :/
    Piękne zdjęcia *.*

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgadzam się z Tobą, chęć zmieniania innych tak, żeby nam pasowali staje się teraz codziennością, ludzie powinni zacząć patrzeć najpierw na siebie, a później oceniać i próbować zmieniać innych :)
    Cudne zdjęcia, taaka chudzinka z Ciebie :*

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  34. Sama prawda. Wymagać trzeba zacząć najpierw od siebie, innych można jedynie motywować do zmian ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo fajnie napisane! Do tego pasuje też stwierdzenie, żeby traktować innych, tak jak sami chcielibyśmy być traktowani!
    Super zdjęcia :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia :)
    http://minauro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nasze wady i zalety kształtują naszą osobowość :D i dlatego powinniśmy z szacunkiem i tolerancją poznawać innych, a nie skreślać ich od razu po wykryciu jakiejś wady

    Wpadaj na DROBIAZG

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Super zdjęcia! :*
    Dokładnie, nie powinniśmy wymagać czegoś od innych jak sami nie jesteśmy idealni :)

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  40. Najczęściej tak jest, że jeśli komuś się coś zasugeruje względem jego wad to się obraża więc to nie takie łatwe :p Te uszka!!!! <3 Świetne zdjęcia, mega wyglądasz :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  41. Racja! Powinniśmy traktować innych tak, jak traktowalibyśmy się siebie :)
    Śliczne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Po co kogoś zmieniać na sile ??
    Moze nie będzie idealny ale będzie zawsze sobą
    Piękne te uszka ;-)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetnie to napisałaś, szczególnie początek bardzo mi się spodobał ;)! Myślę, że ja wymagam dużo więcej od siebie, niż od innych. Śliczne są te uszka! :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna notka :) Często dużo wytykamy innym osobom, a nie widzimy jacy jesteśmy my c;
    ronniehere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  46. Przepięknie wyszłaś na tych zdjęciach!

    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Żeby zmieniać innych musimy najpierw zacząć od siebie :))
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Każdy człowiek wymaga akceptacji, bez tego czuje się odrzucony przez swój wygląd. U mnie w szkole jest dziewczyna która ma szalony styl i ubiera się niecodziennie, jednak każdy ma do niej szacunek. Druga zaś próbuje się ubierać według swojego stylu, równie szalenie, tylko że ona nie ma już takiego szacunku i jest wyśmiewana. Nie umiem tego zrozumieć. Ludzie kierują się tylko lajkami i hajsem.
    ontheicce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. zazdro instaxa ;)
    http://maniuszek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia cudowne, z TEKST jeszcze lepszy. Dużo jest właśnie takich ludzi którzy chcą kogoś zmienić, bo im nie pasują, a sami się przecież nie zmienią.
    :*

    http://virutite.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ale świetnie ! I tekst super i zdjęcia też są świetne ! Instax jest świetny to chyba mój ulubiony aparat :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Super post. Skąd masz te buty? *O* Obserwuję.

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zakochalam sie w tym zdjeciu gdzie stoisz tylem. Ta czern, wlosy i uczy minnie wygladaja niesamowicie! A co do posta to masz racje. Powinnismy byc takimi osobami ktore chcielibysmy spotkac. Niestety niektorzy zachowuja sie tak jak napisalas we wstepie :(

    http://caiawichowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Za każdym razem jak odwiedzam tego bloga twojego posty są coraz lepsze! Stylówka świetna!
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  55. Ludzi nie możemy zmienić ale możemy ich zaakceptować za to co nam sie nie podoba, no bo w sumie to my też nie jesteśmy idealni.
    Zdjęcia sa mega !!

    Veronika-dbk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Woww, piękne zdjęcia! ♥ Tak w ogóle to śliczny wygląd, będę wpadać częściej!
    Zapraszam do mnie, powróciłam do blogowania!
    Mój blog *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne zdjęcia i wygląd bloga :)
    Zapraszam, http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  58. zgadzam sie z toba ale nie do konca, nie mamy wplywu na ich charakter, ani to jakiej muzyki slluchaja jak sie ubieraja bo to nie jest wazne, kazdy czlowiek jest inny ale naprzyklad zdazaja sie przyjaciele ktorzy maja problem z alkoholem, albo naprzyklad widzisz ze zle traktuja inne osoby, wydaje powinnismy zrobic wsztko by to zmienic, pomimo ze nie chca naszej pomocy w tej sprawie

    p.s sliczne zdjecia

    moj blog http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo dobrze to napisałaś!
    A "cytat" na końcu bardzo prawdziwy i daje do myślenia! :)
    Słodkie uszka!
    Pozdrawiam:*

    http://kammage12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Takie posty są świetne. Nie muszą być długie, ponieważ cały ważny sens można zawrzeć w kilku słowach, a jednocześnie dają dużo do myślenia. :)

    Zapraszam do mnie 1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Według mnie każdy powinien być po prostu sobą, jeśli komuś się podoba to jaki jest to niech taki zostanie, jeśli nie to niech pomyśli jakby chciał być odbierany przez innych i niech do tego dąży ;)
    naoffashion-click

    OdpowiedzUsuń
  62. Post jest ciekawy. Podoba mi się tematyka, jaką poruszyłaś. :)
    Stylizacja - no nie dość, że moja ukochana czerń to na dodatek jeszcze ten słodki akcent w formie opaski! <3 I polaroid! Zazdroszczę!
    Poklikałam. Mogłabyś mi pomóc i poklikać również u mnie? :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  63. Niestety mało ludzi, którzy podchodzą do tematu jak Ty czy ja. Dużo ludzi, który chcieliby zmieniać innych na siłę tak aby było po ich myśli, poklikałam.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście.

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetny post, widać że włożyłaś serce w to ↨ ♥
    Ja nie mam przyjaciół ale mam znajomych :)
    Stylizacja świetna!:)
    Pozdrawiam!:)
    http://haania-hania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. zawszę chciałam mieć polaroid. A co do postu, poruszyłaś dokładnie to czego mało jest w internecie!
    zapraszam do mnie, wracam do blogowania! mam nadzieje, ze zajrzysz :)
    pandabae.blogspot.com
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  66. Świetnie wyglądasz i nie jesteś gruba Śliczne zdjęcia PS. ukradłaś mi buty i getry c:
    Imbirkowy blog klik!
    konkurs fotgraficzny klik!

    OdpowiedzUsuń
  67. Dobrze napisane! Wiem, że sama czasem stawiam ludziom zbyt wysokie wymagania, ale staram się to zmieniać. Wiadomo to nie jest proste, ale zawsze trzeba jakoś zacząć :3
    Milutkie zdjątka. W tej opasce z myszko miki wyglądasz bardzo intrygująco ;D Zastanawiam się jakby zareagowali ludzie, gdyby wyjść tak na ulice… Eh.

    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie:
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  69. jaka słodka <3 Świetny post! Zapraszam do mnie :) hihania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. ŚWIETNY POST , CUDOWNE ZDJĘCIA I TA OPASKA CUDOWNA <3<3

    ZAPRASZAMY SERDECZNIE DO SIEBIE http://styloovee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Super styl! Dołączam do grona obserwujących i zapraszam do siebie. Jak się spodoba to będę wdzięczna za obserwację :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetnie to opisałaś, zgadzam się w 100%. Nie można kogoś zmieniać na siłe, trzeba zaakceptować człowieka takim jakim jest. :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Madrze napisane! Zdjecia sa cudowne jak i cala ty! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  74. Ludzie zapominają o akceptacji takim jakim się jest. Próbują na siłe zmieniać. Trochę to puste. Wpis bardzo ładnie ujełaś i podoba mi się tu ;D
    Genialna stylizacja :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. ja też patrzę od jakiegos czasu wlasnie w taki sposob i staram sie zaakceptowac kazda wade w czlowieku, bo wiem ze pewnie inni robia do samo w stosunku do mnie! :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Jakie piękne zdjęcia! :)
    werlka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. mądre słowa, ważne jest to aby zaakceptować wady drugiego człowieka ! :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com
    Poklikałabyś w linki w najnowszym poście? Z góry dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
  78. Ludzi się kocha takimi, jacy są - innych nie ma. Super post ;)

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. Bardzo dobry post :) Ważne jest to by wymagać najpierw od siebie zanim zaczniemy wymagać od innych :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  80. Bardzo mądre słowa, często zapominamy, że nie mamy prawa stawiać takich wymagań.
    Przesłodka ta opaska!
    obserwuję ;)
    www.itsnesti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Dokładnie, zanim zacznie się wymagać od innych trzeba zacząć od siebie.
    Świetne uszka- uwielbiam Myszkę Miki! Poklikałam :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  82. Dzięki tej różnorodności, tym niedoskonałościom charakteru, każdy może znaleźć swoje miejsce w świecie i spotkać znajomych! Pięknie ujęłaś to w słowa :)

    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  83. Uważam, że wszyscy powinnismy od siebie czego wymagać ;D przepiekne zdjęcia ;3
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  85. No właśnie. Przede wszystkim wymagaj od siebie... :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  86. Świetny post :* Dokładnie, nie ma ludzi idealnych. Świetnie wyglądasz i bardzo ładne zdjęcia :*
    http://ptysiiaczekkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo mądrze piszesz. Piękne zdjęcia :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  88. Każdy powinien być sobą, bo nie ma ideałów.
    Super zdjęcia.
    Masz śliczne włosy!

    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. fajnie napisane, tak prosto z serca :) świetne zdjęcia i te uszka aww zakochałam się ♥

    Zapraszam do siebie i zachęcam do komentowania i obserwowania :) by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja zawsze na pierwszym miejscu stawiam wymagania względem własnej osoby - chcę zmieniać się i być, jak najlepszym człowiekiem, nie przeszkadzając przy tym wszystkim wkoło :)

    OdpowiedzUsuń
  91. Świetny post :)
    I jeju jakie chude nogi ;')
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. O tak, świetnie napisane. Ludzie często wymagają od nas jakiś zachowań, zamiast patrzeć na siebie. Śliczna sesyjka i oczywiście ty. Jesteś bardzo szczupła <3 Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. zgadzam się z tobą nikogo nie można zmienić na siłę,
    świetne zdjęcia :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Ciekawie napisane, faktycznie bez sensu jest zmieniać innych :) warto zacząć od siebie

    Zapraszam serdecznie do siebie, buziaki :*
    kaanaasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Bardzo fajne zdjęcia. Super post


    http://thesnowtime.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Chyba czasami wymagamy od innych aż zbyt wiele. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  97. Unglaublich, aber wahr Gott ist immer groß. Nach mehreren Versionen meiner Bewerbung von der Bank, erhielt ich ein Darlehen durch diese sehr nette Dame, Mrs. Lombardi. Für weitere Informationen wenden Sie sich bitte an ihr per E-Mail an: marilinetricha@mail.ru es Darlehen in Höhe von € 3.000 bis € 3.000.000 bis jemand in der Lage zur Rückzahlung es mit Interesse an einer niedrigen Rate von 2 bietet % nicht, dass die Nachricht zweifeln. Dies ist eine perfekte Realität. Verbreiten Sie das Wort an Freunde und Familie, die in Not sind.
    Gott segne Sie.

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.