Breakfast ideas project #4

20:31 Talla 83 Comments

Hej ho!
Głodni wrażeń? Nie martwcie się, oto przychodzę z pomocą! Jestem jednym z tych szczęściarzy gimnazjalistów, którzy mają już za sobą egzaminy. Co za tym idzie, W KOŃCU będę miała czas na coś innego poza nauką. Myślę, że nareszcie moja aktywność tutaj się polepszy, a w głowie mam już kilka (mam nadzieję dobrych :D) pomysłów na posty. Teraz tylko aparat w dłoń i czas nadrabiać zaległości!

Z racji, że już baaaardzo dawno nie pojawił się post z serii śniadaniowej, a ma ona tutaj całkiem spory odzew, postanowiłam, że podzielę się z wami kolejnymi pomysłami na dobre śniadanie. Są to raczej bardziej czasochłonne propozycje (no, może oprócz owsianki, która jest świetnym wyjściem w każdej sytuacji), ale myślę, że każdy z nas może sobie pozwolić na takie królewskie śniadanie w dzień wolny.
Oto przed państwem w 100% wegańskie, w 100% zdrowe i pyszne (zabrakło skali, haha) śniadania!


CHOCOLATE BANANA WAFFLES


♪ dojrzały banan
♪ 1 łyżeczka zmielonego siemienia lnianego
♪ 4 łyżki mąki gryczanej
♪ 1 łyżka kakao
♪ cynamon
♪ ok 1/3-1/2 szklanki mleka roślinnego
♪ pół łyżeczki proszku do pieczenia 
♪ tahini (pasta sezamowa)
♪ czekoladowa granola

W misce miażdżę połowę banana. Dodaję mąkę, kakao, cynamon, zmielone siemię, proszek do pieczenia i mleko roślinne (tyle, aby powstała gęsta masa). Nagrzewam gofrownicę, lekko natłuszczam olejem i smażę gofry. Gotowe gofry smaruję (a nawet polewam) tahini, posypuję granolą (jeśli chcecie przepis, dajcie znać w komentarzu!) i podaję z resztą banana. Voilà!


BROWNIE IN A MUG


♪ 1/4 szklanki mąki gryczanej/owsianej/orkiszowej
♪ 2 łyżki kakao
♪ 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia
♪ 1 łyżka cukru trzcinowego
♪ 1/4 szklanki mleka (najlepiej kokosowego)
♪ 1 łyżka oleju
♪ posiekana gorzka czekolada
♪ schłodzone mleko kokosowe do podania*

Małe naczynie do pieczenia wysmarować olejem. W misce połączyć razem wszystkie składniki i przelać ciasto do kubka. Posypać posiekaną czekoladą. Wstawić do mikrofalówki na ok 1-2 minuty (zależy od mocy mikrofalówki, dlatego obserwujcie ;)) Powinno być ścięte. Podawać z kleksem mocno schłodzonego mleka kokosowego (aby mleko kokosowe miało konsystencję bitej śmietany, umieść je na kilka godzin w lodówce - musi mieć jednak odpowiednią ilość tłuszczu :))

przepis zainspirowany TYM blogiem

COCONUT MILK OATMEAL WITH BANANA & CHOCOLATE GRANOLA


♪ 1/2 szklanki płatków owsianych górskich
♪ 1 łyżeczka nasion chia
♪ ok 3/4 - 1 szklanki gorącej wody
♪ ok 1/3 - 1/2 szklanki mleka kokosowego
♪ banan
♪ czekoladowa granola (możecie kupić taką w Rossmanie, lub zrobić samemu - jeśli chcecie przepis, dajcie znać w komentarzu!)

Płatki razem z nasionami chia zalewam gorącą wodą i zostawiam na ok. 30 minut (ja zalewam je dzień wcześniej i zostawiam na noc). Dolewam mleko kokosowe (daję na oko - zależy jak gęstą chcecie mieć owsiankę), podgrzewam na małym ogniu aż owsianka się zagotuje. Dorzucam 


Zachęcam Was do wypróbowania! Jeśli kiedykolwiek skorzystacie z jakiegoś mojego przepisu, koniecznie dajcie znać jak Wam wyszło. 

------------------------------------------------------------------------

KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK?

--------------------------------------------------------------------------

Postanowiłam stworzyć "gadanego" Snapchata, więc jeśli ktoś jest zainteresowany, wystarczy że dodacie mnie pod nazwą justsayhei. Snap jest otwarty dla wszystkich, więc czekam również na snapy od was! :D

Który pomysł spodobał Ci się najbardziej? :D 



83 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia! Chętnie skorzystam z przepisów i zrobię sobie takie zdrowe śniadanko! ;)
    Cudowny wpis!
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować te gofry, ostatnio eksperymentuje z przepisami na nie. Polecam też wypróbować gofry z otrębami. Da się czym zastąpić to tahini?
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można zamiast tego posmarować innym smarowidłem, np. masłem orzechowym ;) ale pastę sezamową można łatwo zrobić samemu w domu mieląc sezam w blenderze :D

      Usuń
  3. Gdy będę miała już maturę za sobą, na pewno wypróbuję te czekoladowe wafle. ;)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wyglądają smakowicie! Z pewnością wykonam każdy z tych przepisów
    FrechFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły na śniadanie. Moją wielką wadą jest to że nie jem śniadań, chyba że w weekendy po godzinie 10;)
    http://internetsisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mmm... Wygląda pysznie... I pewnie jak smakuje! ;)
    Też czasami robię sobie fikusne sniadania, inne od tych co jem na co dzień.
    Pozdrawiam :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega pomysły! musze wypróbować :)
    świetne zdjęcia :)

    http://by-aleksandraa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj zjadłabym taką owsiankę.. *.*
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie wyglądają smakowicie, ale najbardziej BROWNIE IN A MUG. :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeden z moich ulubionych blogów! Dlaczego tak dawno tu nie zaglądałam?
    Muszę nadrobić zaległości, a co do posta to świetny. Owsiankę jej prawie codziennie, a przepis pierwszy już jutro wypróbuję!
    Wpadnij do mnie :)
    MAYUM -click-

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, faktycznie śniadanie iście królewskie. Zdjęcia tylko zachęcają i aż ślinka cieknie na sam widok ;) Smacznego ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  12. PYCHA *---,*

    High Five? :)
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mniaaam!
    Chyba muszę przygotować sobie jedną z pozycji, wygląda smakowicie! :D
    Zapraszam do mnie, nowy post! ^^
    MÓJ BLOG :) >KLIK<

    OdpowiedzUsuń
  14. Mniaaam, gofry - mój pomysł na jutrzejsze śniadanie!<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne pomysły tutaj zawarłaś ! Najbardziej jednak zainteresował mnie pierwszy wariant XD

    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno skorzystam z któregoś z tych przepisów <3

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. spróbuję kiedyś zrobić takie gofry :D

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniaam *-* mi by się chyba nie chciało tego robić, haha. Może zrobię sobie takie gorfy, wyglądają przepysznie jak wszystko na reszta. Masz kreatywne pomysły!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm mam ochotę na te gofry :) na pewno wypróbuję któryś z Twoich przepisów!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią wypróbuję te przepisy, bo przepięknie to wygląda!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. O jenyy te gofry super wyglądają! Nigdy nie jadłam ich czekoladowych haha, więc z chęcią bym spróbowała :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mniam, jutro na śniadanie zafunduję sobie takie czekoladowe placuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda przepysznie! <3 Muszę spróbować tych czekoladowych gofrów. <3
    http://rivnally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zakochałam się w tych pierwszych gofrach! Teraz wolne, więc na pewno wypróbuję!:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  25. Smakowicie wygląda :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chcemy przepis :) Wszytko wygląda bardzo smakowicie ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie pomysły na śniadanie są cudowne. Muszą być pyszne :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszą być przepysznee ! Wypróbuje oczywiście dwa przepisy :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Te gofry wyglądają geeeenialnie ! Wprost cudownie <3 Aż zrobiłam się głodna ! Muszę zapisać sobie ten przepis :)

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. gorfy mniam
    po klikane
    17.99
    22.91
    9.99
    15.49
    9.99


    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju pierwszy muszę koniecznie wypróbować :o ♥

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwszy pomysł jest świetny, a reszta wygląda równie smacznie! :)


    in other colors KLIK

    OdpowiedzUsuń
  33. Jedzenie wygląda przepysznie ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. No nie ..zgłodniałam :D
    Świetny post oby więcej takich :)
    oczywiście poklikałam w linki, czy zrobiłabyś to samo u mnie tutaj,będe wdzięczna: http://aleksisaliss.blogspot.com/2016/04/czesc-chciaam-wam-moja-wishlist.html
    https://aleksisaliss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mniam, narobiłaś mi smaka i wydłużyłaś listę rzeczy do wypróbowania, haha!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne zdjęcia *.* jak i przepisy, hah

    mój blog [klik]

    OdpowiedzUsuń
  37. przepisy przepyszne, musze koniecznie zrobic sobie te gofry :) pycha !

    http://www.kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Super pomysly na pewno zrobie cos takiego jak znajde czas <3
    http://patrycja-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeju ale to pysznie wygląda :(

    http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Wszystko tak smacznie wygląda.

    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale świetne pomysły!
    Te wafelki mogłabym jeść zawsze też jako przekąska *.*
    Naprawdę to wszystko wygląda smacznie.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale wszystko wygląda pysznie *.* Niestety ja nie mam nigdy chęci do zrobienia czegoś takiego bo leniwiec jestem xD

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Mmm wygląda smakowicie :) na pewno spróbuję zrobić :)

    Truskaweczka

    OdpowiedzUsuń
  44. Gofry wyglądają przepysznie! Chętnie wypróbuję przepis :)
    anonimoowax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. wygląda pysznie :D będę musiała spróbować ten przepis
    obserwuje
    awnes.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  46. Muszę spróbować tego brownie! :)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  47. Ohh wszystko wygląda tak pysznie, że nie wiem za co zabrałabym się najpierw. Zapisuję stronę w zakładkach i kiedyś na pewno wykonam chociaż jeden przepis :D

    → borenium.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. ohh zgłodniałam na widok tego! muszę kiedyś zrobić te pyszności z twojego bloga.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://byjulqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wyglądają pysznie! A o tych waflach jeszcze nie słyszałam! Za to wielki plus :)
    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne przepisy. Na pewno skorzystam ^^ Te gofry wyglądają tak pysznie, że aż chyba zaraz pójdę sobie zrobić <3

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  51. No ja nie mogę! jest 4 nad ranem a ja zrobiłam się mega glodna przez to :D chyba wiem co zrobię sobie na śniadanie ;)
    frydrychmartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Aż ślinka cieknie! Na pewno się na coś skusze !! Pozdrawiam :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  53. Ale pyszności! Ja koniecznie zrobię to z bananami! :D

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  54. Narobiłaś mi smaku na te pyszności :)

    Kochana poklikałabyś w linki w najnowszym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2016/05/cndirect-9-najpiekniejszych-bransoletek.html
    Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  55. Czekoladowe gofry wyglądają przesmakowicie, narobiłaś mi takiego smaka <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. To wszystko wygląda tak smakowicie, że koniecznie muszę wypróbować te przepisy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  57. super pomysły, na pewno wykorzystam :)
    właśnie natknęłam się na Twój blog i zaczynam obserwować, bo jest ciekawie!
    woytowicz.blogspot.com - ejnoy!

    OdpowiedzUsuń
  58. Uwielbiam jeść dobre śniadanie! Genialne pomysły, ślinka cieknie! <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Przed chwilką zrobiłam to Brownie:) przepyszne ale baardzo syte i musiałam pół oddać bratu :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Super pomysły na śniadanie na pewno każdy z nich wypróbuje. :)
    zapraszam do mnie 1001zakatkowswiata.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo apetyczne zdrowe i fajne przepisy :)

    http://roedeeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Świetne przepisy - bardzo proste, a bardzo odżywcze i przede wszystkim, zdrowe :) Wyglądają przepysznie!

    Pozdrawiam gorąco ♡♡♡
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  63. No tak bez "starbunia" nie będzie światowo. Czy zawsze żeby było modnie musi być ten kubek?

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetne pomysły na śniadanie <3.
    Może wspólna obserwacja?
    Zapraszamy do nas ;).
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Przepysznie wygląda! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Mmm, wygląda przepysznie :*

    http://wchojnacka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. zdjęcia- pełen profesjonalizm ;) bardzo ciekawe i smakowite przepisy, na pewno spróbuję je sama przygotować w moim domu ;) pozdrawiam

    w wolnej chwili zapraszam do mnie JUST EMSI <3 odwdzięczam się za wszystko ;)

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny post i z pewnością spróbuję zrobić te wafle czekoladowe, zwłaszcza że są już wakacje i mam dużo wolnego czasu ;). Zapraszam do mnie ---> http://trouble-blog-01.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.