Pielęgnuj wspomnienia

23:15 Talla 69 Comments

Wspomnienia to nieodłączna część każdego z nas. To coś, czego nikt nie może nam odebrać. To one składają się na naszą przeszłość. Te dobre, jak i te złe. 
Niektóre momenty z naszego życia wspominamy bardzo chętnie i automatycznie uśmiechamy się mówiąc o nich. Każdy z nas jednak nosi w sobie te gorsze wspomnienia. Często chcielibyśmy po prostu o nich zapomnieć, a jednak wciąż potrafią zaprzątać człowiekowi głowę. Może faktycznie najlepiej byłoby zapomnieć. Nikomu nie sprawia przyjemności wracanie do tych gorszych chwil. Jednak nie możemy się ich wypierać, udawać, że ich nie było. Po co utwierdzać się w kłamstwie? Po co udawać, że zawsze było pięknie i idealnie, skoro wszyscy wiemy, że to niemożliwe?


Nie chcę się skupiać na tym, co złe. W końcu nie o chodzi o to, żeby rozpamiętywać przeszłość. To co się stało, już się nie odstanie. I kropka.
A czasami jednak chciałoby się wrócić do tych chwil z przeszłości, kiedy czuliśmy się wyjątkowo. Wyjątkowo dobrze, szczęśliwi, beztroscy. Nieraz chcielibyśmy zatrzymać tą chwilę jak najdłużej. I wiecie co? To jest możliwe. Dzięki fotografii.
Fotografia to nie tylko pstrykanie zdjęć przypadkowym obiektom, ludziom czy budynkom. To coś więcej. To sposób, dzięki któremu możesz uwiecznić radość. Robisz zdjęcie z nadzieją, że kiedy spojrzysz na nie następnym razem, przywoła wszystkie wspomnienia związane z właśnie tamtym miejscem, tamtym wydarzeniem. Znowu tam się znajdziesz. Fajna sprawa, co nie?
Ważne jest, żeby pielęgnować te dobre wspomnienia. A jestem pewna, że każdy z nas takie ma. Nie zapominajmy o takich chwilach. One pozwalają nam utwierdzić się w przekonaniu, że warto żyć dla takich chwil. Prawda? :D




Fotoksiążeczka pochodzi ze strony INSTABOOK. Chciałam bardzo podziękować za możliwość wykonania takiego albumu. Jest to cudowny sposób na przechowywanie swoich wspomnień, a jednocześnie idealny pomysł na prezent dla bliskiej osoby. Jestem pewna, że niejeden z nas ucieszyłby się z takiego upominku.
A w prezencie ode mnie i od zespołu INSTABOOK po wpisamiu kodu justsayhei otrzymujecie 15% zniżki! Śmiało, skorzystajcie! :D
------------------------------------------------------------------

INSTAGRAM |  SNAPCHAT: @talik_xo | ASK

69 komentarzy:

  1. Wspomnienia są czymś cudownym! Piękny album!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również dostałam swój album. Wspomnienia to coś niesamowitego, warto je uwieczniać :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie czekam na swojego instabook'a, twój jest cudowny! :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT.COM-Zapraszam!✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam przeglądać albumy ze starymi zdjęciami z dzieciństwa, wspomnienia są wspaniałe. Dzięki zdjęciom możemy uwiecznić te chwile na zawsze.
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspomnienia są nieodłączną częścią życia każdego z nas, kreują nas samych.. Moim zdaniem nawet te smutne wspomnienia są potrzebne bo bez nich nasze życie byłoby zbyt monotonne, musi zadziać się coś złego aby mogło zadziać się dużo dobrego.. Gdyby mnie nie spotkało kilka przykrych spraw w tym momencie nie byłabym tym kim jestem.. Czasami gdy mam chwilę zwątpienia wspominam i nawet jeśli najdą mnie te smutne wspomnienia to uświadamiam sobie że przezwyciężyłam to co się wtedy działo a to oznacza, że jestem osobą silną i dam sobie rade ze wszystkim.. Uważam że wspomnienia są bardzo ważne ponieważ również na ich podstawie wiemy jakich błędów nie powinniśmy popełniać.
    FrenchFreisSmile

    OdpowiedzUsuń
  6. ja robię album sama :) staram się wpleść w niego jak najwięcej uczuć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja myślę, że wspomnienia to ważna rzecz, bo w końcu to one tworzą NAS. Gdyby nie doświadczenia, upadki i sukcesy, dobre chwile i te gorsze momenty - gdyby nie to wszystko nie bylibyśmy tym, kim jesteśmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspomnienia są bardzo ważne w życiu każdego z nas. Warto sobie je odświeżać, ale nie możemy żyć tylko nimi. Świetny post!

    Pozdrawiam, Martyna
    mojfioletowykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny album ! :)

    www.kiercia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z tym co napisałaś, lepiej wspominać dobre chwile :-)) faktem jest że często wracają te złe, ale wtedy czekolada i głowa do góry, nie ma co rozpamiętywać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny album i rzeczywiście zdjęcia to najlepszy sposób na zachowanie wspomnień :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wspomnienia są wspaniałe i powinniśmy je uwieczniać, właśnie np. dzięki fotografii:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspomnienia i te dobre, i te złe są nam potrzebne, wszystkie na swój sposób piękne, bo każde czegoś nas nauczyły :) A fotografia to najlepsze, co można zrobić, by je uwiecznić :)
    Piękny blog! Aż muszę zaobserwować :))
    http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam pełno wspomnień przelanych na zdjęcia jednak nie myślałam żeby zrobić taką książeczkę. Fajny pomysł:) Od złych wspomnień nie da się uciec i ich wyrzucić więc musimy z nimi żyć bo na pewno nas czegoś nauczyły, a dobre wspomnienia miejmy zawsze w centrum.

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z tą fotoksiążeczką :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wspominać wakacje i miłe spotkania z przyjaciółmi. Planuję zrobić sobie antyramę na ścianie i powklejać do niej różne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! <3 Ja osobiście uwielbiam oglądać albumy i wspominać to wszystko :)
    Bardzo fajnie, że przypomniałaś o tym :*

    melulka.blogspot.com - cieplutko zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie możemy ciągle patrzeć w przeszłość. Musimy iść do przodu, bo i tak to co się stało się nie odstanie. Co do wspomnień - uwielbiam wspominać... chcę przeżyć jak najlepiej swoje życie, abym na starość mogła usiąść w fotelu i wspominać cudowne chwile. Uwielbiam takie książki ze zdjęciami. W ogóle uważam, że zdjęcia powinniśmy jak najwięcej wywoływać, bo mają o wiele większą "moc" kiedy są na papierze niż w komputerze. Bardzo ciekawy post! :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam wspomnienia zatrzymane właśnie w takich fotoksiążkach :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz rację, fotografia zatrzymuje te piękne chwile z przeszłości. Ja jednak zapominam o tym bardzo często i pozostają mi tylko wspomnienia...

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się! :) Fotografie są najlepszą rzeczą, aby uchwycić wspomnienia :)
    Pozdrawiam :)

    http://dariamitoraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie można wrócić do tych chwil gdy czuło się beztrosko, gdy życie wydawało się bezproblemowe. Pozdrawiam, super się czyta Twój blog :)

    http://aniaanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Taki album to super sprawa! Ja tworzę sama swoje albumy ;-)

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cała prawda. To co się stało, już nigdy się nieodstanie. Trzeba się z tym pogodzić. :)
    Instabook to świetna rzecz na zachowanie swoich wspomnień. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Prawda! Fotografia to najlepsza rzecz w życiu. Świetnie zaprojektowany jest ten album. :)

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Fotografie uchwytują dużo świetnych chwil w naszym życiu.

    My blog - Click!

    OdpowiedzUsuń
  27. Fotografie to najlepszy utrwalacz wspomnień. Uwielbiam uwieczniać ważne dla mnie chwile ze znajomymi, rodziną czy chłopakiem na zdjęciach, później, gdy je oglądam przypominam sobie każdy, nawet najmniejszy szczegół i to jest takie cudowne! A książeczka jest świetna, na pewno świetny pomysł na prezent. :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny post! :) dokładnie się z tobą zgadzam, musimy dbac o nasze wspomnienia zeby o nich nigdy nir zapomniec i zawsze miec je w seecu :)
    Zapraszam serdecznie
    http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne te książeczki ♥ Każdy stara się pamiętać tylko o tych dobrych chwilach,ale inni trochę tak na złość pamiętają tylko o tym co zrobiliśmy źle :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam wracać wspomnieniami do chwil ujętych na zdjęciu. Takie albumy to super sprawa! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fenomenalne zdjęcia - mistrzostwo! Co do wpisu, to jak najbardziej się zgadzam!
    Wspomnienia w pewnym sensie, tworzą nas samych...
    Obserwuję Twojego bloga!
    Karolina
    Mój blog: https://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspomnienia sa najwazniejsze! Zyjmy chwila zebysmy mieli co wspominac! <3

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdy patrzę na zdjęcie widzę, co wtedy się działo, co czułam itp. Wspomnienia są bardzo ważne, nawet te najgorsze według mnie powinno się zapamiętać, aby nie popełnić kolejny raz tego samego błędu.
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham robić zdjęcia i chyba mam ich aż za dużo ale tak jak powiedziałaś to właśnie one są świetnym sposobem na zachowanie wspomnień. Zawsze jak na nie spojrzę przypomina mi się dana chwila :)

    Pozdrawiam i zapraszam
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Oczywiście, że zawsze chce się pamiętać tylko te dobre wspomnienia, ale te złe budują nasz charakter i przyczyniają się do tego, kim się stajemy.
    Super album, bardzo lubię takie przedmioty, które pobudzają w nas wspomnienia. :)
    http://mateslifex.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Najpiękniejsze jest to ,że nikt naszych wspomnień Nam zabrać nie może :D
    http://goldwish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Wow *-* Jakie śliczne! Jeszcze nie spotkałam się z takim albumem. Taki nowoczesny :D

    nellyyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny album i świetne zdjęcia! Cały post bardzo fajnie napisany, przyjemnie się go czyta.
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja swoje wspomnienia trzymam w pudełku z pepco :) wszystkie zaproszenia na urodziny,walentynki,stary pamiętnik z gimnazjum. Ostatnio nawet go przeglądałam,ale się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Mamy z Mężem jeden album :) weselny :) Wspomnienia związane z nim są bezcenne :)
    Z koleżankami z technikum prowadziłyśmy zeszyt wspomnień :) Pamiętam jak kiedyś się spotkałyśmy i nie mogłyśmy powstrzymać się od śmiechu ;):D Wspomnienia tego nikt nam nie zabierze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładnie prezentuje się ten album ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam tak wspominać i przeglądac stare zdjęcia,tak samo jak robic zdjęcia!:)
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  43. Fotografia- najlepsze co tylko może być... Co do albumu, dawno się do tego przymierzałam i chyba muszę w końcu zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękny jest ten album :D Chętnie bym go sobie sprawiła :D
    LeonZabookowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Dzięki wspomnieniom żyjemy. Istniejemy w sobie i w innych ludziach :)

    High Five?
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo poruszający post, haha
    Warto pamiętać o tych dobrych chwilach, ale złych tez, by nie popełniać w przyszłości tych samych błędów

    Pozdrawiam
    pink-gerls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Właśnie za to kocham fotografię - można na niej zatrzymać każdą chwilę. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  48. Genialne zdjęcia! :)
    Uwielbiam fotografię można dzięki niej utrwalić rzeczywiste piękno chwili.
    Bardzo podoba mi się ten Instabook.
    Chyba i ja sobie taki zamówię.
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Niezłes zdjęcia ;) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Taki album to super pomysł alby przechowywać wspomnienia :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://partsoflifem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetna ta książka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękne zdjęcia! Ja czasami mam dni, kiedy wspominam ten czas, który teraz jest wspominany jako ten "zły". Ale nie podchodzę do tego tak, że muszę wymazać te wspomnienia. One gdzieś tam we mnie są i czasem wychodzą na świat, ale nie robią mi żadnej szkody, bo im na to nie pozwalam :)
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  53. uwielbiam przeglądać albumy i wspominać ahhh :))
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Te zle wspomnienia czesto daja nam kopa w tylek i ucza nas zebysmy nie powtarzali tych samych bledow ;) Ksiazka wyszla ci po prostu przepieknie naprawde zazdroszcze! <3

    Versjada

    OdpowiedzUsuń
  55. Sam bym nie pogardził takim bookiem :P

    OdpowiedzUsuń
  56. często zamiast wypierać złe wspomnienia, lepiej byłoby się zastanowić jaki wpływ na obecne życie mają tamte chwile. Zazwyczaj jest tak że te trudne, bolesne sytuacje ksztaltuja nasz charakter. Człowiek uczy się na błędach, i przy błędach dopiero dostrzega co jest ważne :)Życie to nie sielanka, trzeba zmagać się z trudami, i nie zawsze warto żałować tych przykrych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Już jakiś czas tego zauważyłam te instabooku, jak dla mnie świetna alternatywa dla tradycyjnych albumów ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Wspomnienia są najpiękniejszą pamiątką, która zostanie z nami na wieki :) Czasem mam wrażenie, że za bardzo skupiam się na utrwalaniu ich zamiast po prostu ukryć takie pamątki w serduchu!

    Relacja z Miasta Aniołów. Może wpadniesz? :) California #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  59. Pięknie prowadzony blog i świetne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie :*
    http://neciiova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Ta książka jest genialna ;) ja w ogóle jestem wielką zwolenniczką trzymania zdjęć w albumach czy drukowanie ich w formie takich książek, to niesamowita pamiątka. Całkiem inaczej jest kiedy możemy wziąć album czy fotografie w dłoń niż odpalić zdjęcia z płyty na swoim laptopie ;)

    Pozdrawiam <3 http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Uwielbiam wywoływać zdjęcia. Wszystkie trzymam w pudełku po jordanach na szafie. Fotografię są cudowne i to jest zupełnie inne uczucie niż kiedy przewijasz je w telefonie. Wspomnienia to coś pięknego.Nawet te złe bo teraz możemy się z nich smiać. :)
    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Będzie piękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz racje ;) podsunęłaś mi pomysł na prezent :D
    Zapraszam do mnie:http://lifestyle-by-kinga.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  64. Trafiłam tu przypadkiem ale napewno zostane na dłuzej! Twój blog stał sie jednym z moim ulubieńców :) Świetny post :)
    https://blonde-royal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Chcesz zacząć karierę fotomodelki i potrzebujesz rad lub po prostu chcesz dowiedziec sie jak wyglada zycie poczatkujacej fotomodelki i jak rozwija sie jej kariera? Ten blog jest dla Ciebie!:))

    http://samsukier.blogspot.com/2016/05/fotomodeling-1.html

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.