Nie po mojej myśli

17:39 Talla 58 Comments

Jak to miało wyglądać? Regularne pisanie postów, motywacja i mnóstwo pomysłów na zdjęcia. Niestety jest jeszcze złośliwość rzeczy martwych. Znacie to? Mnie właśnie dopadła ta dolegliwość. Okazało się, że straciłam dostęp do internetu i to na dość niekrótki czas. Moja aktywność tutaj znowu jest ograniczona. Dlatego postanowiłam tym razem na luźniejszy post. Wyjątkowo dzisiaj zostawiam Was z przewagą zdjęć nad tekstem :)

Nie wiem jak Wy, ale ja już z niecierpliwością czekam na wakacje. Przede mną zakończenie gimnazjum a wraz z tym rozpoczęcie czegoś nowego w życiu. Szczerze? Jestem osobą, która lubi wyzwania, dlatego nie mogę się już doczekać. Mam już wstępne plany, jednak zobaczymy jak to wszystko się potoczy. Powoli też planuję wakacje. Mimo wielu nieporozumień, liczę na to, że będą udane. W końcu jeszcze tylko 40 dni! A wy co zamierzacie robić w wakacje? Może macie już jakieś plany? Podzielcie się w komentarzach, chętnie się dowiem jakie macie pomysły na spędzenie tych 2 miesięcy :) 











Szczerze, dawno nie pisałam takiego luźniejszego posta. W pewnym sensie zaczęłam traktować bloga już nie jako pamiętnik, jako swoje miejsce w internecie, ale jako obowiązek. Może dlatego tak bardzo mnie to odrzuciło? Może przez to straciłam totalnie chęć i motywację do zaglądania tutaj? Cieszę się, że odważyłam się w końcu przełamać to wszystko.
Dziękuję od razu wszystkim, którzy trwają ze mną wciąż do tego momentu.
------------------------------------------------------------


KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK?

58 komentarzy:

  1. Świeeetne zdjęcia! :) Nareszcie coś oryginalnego! :)

    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kończę gimnazjum i nie mogę się tego doczekać. Ahoj przygodo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Też powoli zaczynam planować wakacje :D
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kończę gimnazjum, a wakacje już mam zaplanowane.
    Czasami nie wszystko idzie po naszej myśli ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie mogę się doczekać wakacji :)
    Świetne zdjęcia i życzę powrotu motywacji ♥

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ja tak samo strasznie nie moge sie doczekac wakacji c: poklikałam <3
    patrycja-paulina.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja powoli też planuję wakacje i mam nadzieję, że będą tak udane jak myślę ;)
    Masz genialny płaszcz!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia <3
    Poklikałam :)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie moge doczekac sie wakacji , rowniez kocham wyzwania x super zdjecia :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. O tak! Również wyczekuje wakacji. No i życzę Ci wytrwałości i motywacji apropo pisania bloga :) zapraszam ; chlodletniegowieczoru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze planów na wakacje nie mam ;) Cudne zdjęcia
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak na razie w planach mam jak co roku kolonie! To jest pewne, a reszta się jeszcze okaże, na pewno nie zamierzam siedzieć w domu :)

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. trochę się obawiam jak będzie to wszystko wyglądać, ale szczerze nie mogę się doczekać liceum!
    jak na razie w planach mam wyjazd do Włoch :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo rzeczy nie idzie po naszej myśli, ale trzeba wszystkiemu dać radę i się nie poddawać!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Uświadomiłaś mi to, że już niedługo wakacje! haha
    super zdjęcia<3

    pozdrawiam, it's Nel (klik) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też czekam na wakacje z utęsknieniem :P

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  17. Chciałam w wakacje pojechać na jakiś obóz, ale nie wiem czy się uda. Najwyżej pojadę tylko z rodzicami. Ładne zdjęcia. :D
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Moim głównym planem na wakacje jest pojechanie do Bułgarii :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zdjęcia i tło,szkoda że nie pokazalas twarzy hehe :) nie mam jeszcze planów na wakacje, ale marzy mi się tydzień w górach!

    OdpowiedzUsuń
  20. Mimo że nie mam planów jakichś dokładnych, bardzo czekam na wakacje:)

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta szara bluzka z "zakładaniem" jest cudowna! Ja w wakacje prawdopodobnie pracuje, a wolny czas spędzę w wiosce na Woodstocku :D
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zdjęcia, a ja pewnie spędze wakacje jak zwykle w domu :))
    meegstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba, każda blogerka ma okres, w którym jest nieaktywna. Z różnych powodów. Mimo wszystko uważam, że taka przerwa jest czasami potrzebna. Śliczne zdjęcia. Co do moich planów na wakacje, to na pewno chcę podróżować i odwiedzić wszystkich znajomych, których nie mogę widzieć na co dzień. :)

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja z takich konkretnych planów na wakacje to mam na razie tylko Open'er i wyjazd na statek, chciałam też na obóz pojechać, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne zdjęcia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja wyjątkowo w tym roku nie mam żadnych planów na wakacje:/ Ale mam nadzieję, że będę dużo podróżować :D
    Śliczne zdjęcia :)

    lusialuska.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia 😻😻😻 ja wakacje pewnie pzespie 😂http://mislie139.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Tych wakacji na pewno nie zmarnuję jak poprzednich. Oby cokolwiek z planów wyszło.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne zdjęcia. Podoba mi się płaszczyk! Co do rzeczy to bluzki z wiązania na dekolcie są teraz na topie i podbijają serca blogerek! http://wiktoria-necka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja za dwa lata kończę technikum. Ciekawe jak to bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie mogę się doczekać wakacji! W końcu będzie wystarczająco dużo czasu na czynności, na które w roku szkolnym tego czasu nie było.
    Ślicznie wyglądasz! xx
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne zdjęcia :* POZDRAWIAM
    http://marylooks.blogspot.com/2016/05/cheap-thirlls.html#more

    OdpowiedzUsuń
  33. Znam to :D niestety
    Sliczne masz włoski, widać że zdrowe bo tak bardzo błyszczą :)

    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja na razie nie mam planów na wakacje, ale już niedługo to zmienię
    Let's smile (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja niestety nie mam planów urlopowych.
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Tez nie moge się doczekać wakacji a nauki teraz jest najwiecej, masz racje juz tylko 38 dni zostało wiec zleci szybciutko :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne zdjęcia! Super wygląd bloga - brawo :)

    http://ab-photographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz świetny blog. Obserwuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczne zdjęcia, idealnie w pasuje się w mój styl ta stylizacja! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia! ;)
    marcelwojtasiewiczart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudne zdjęcia. Czasami każdy z nas potrzebuje przerwy, prawda jest taka, że z Tobą na blogu zostaną tylko prawdziwi czytelnicy!
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam trochę planów na wakacje, na pewno więcej będę wstawiał postów na swojego bloga
    Mój blog Zapraszam do obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tez już aż cała skacze z radości na myśl o wakacjach i skończeniu gimnazjum ;)

    Sometimes my-klik!

    OdpowiedzUsuń
  45. Luźne posty są fajne :D niestety znam to przykre uczucie, kiedy
    to brakuje internetu. Sama tak miałam gdy podczas burzy zerwało mi kabel.
    Zdjęcia cudowne :) co do wakacji, jakie mam plany? będe pracować, dla mnie
    nie ma wakacji :c
    pozdrawiam cieplutko myszko:*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja jestem po maturze i mam wakacje. :D

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja planuje w pierwszym tygodniu wakacji jechać na obóz konny i nie mogę się już doczekać! Później będzie to już totalny "spontan"..
    FrenchFriesSmile

    OdpowiedzUsuń
  48. Linki poklikane, a post przeczytany.
    Sama od pewnego czasu łapie się na tym, że miałam pisać regularnie posty, a tym czasem cały czas mam jakieś zastoje i wszystko jest nie tak jak planowałam. Jak nie brak dostępu do aparatu, to rodzinne uroczystości i brak czasu. To chyba wieczny problem blogera.
    Na wakacje jeszcze planów jako tako nie mam, ale na pewno coś wymyślę.
    Życzę powodzenia w liceum!

    http://wielopasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja też kończę gimbaze :D PJONSIA!
    W końcu nowe życie zacznę :p
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja już mam wakacje, jestem po maturach ;) Właśnie jadę na Litwę, a później się zobaczy. A Ty wytrwasz, to już niedługo macie wakacje ;)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajne zdjęcia!
    Osobiście mam już wakacje, bo dopiero co zakończyłam sezon maturalny i mam zamiar wykorzystać ten wolny czas jak najlepiej. C:

    OdpowiedzUsuń
  52. jeżeli chodzi o wakacje, to boję się że znowu dopadnie mnie ten sam problem co w poprzednie, a mianowicie- lenistwo.
    każdego roku mam miliony planów na spedzenie tych wyyyczekiwanych 2 miesięcy. jednak podczas wakacji i tak to zazwyczaj kończy się powiedzeniem' a dobra to jutro zrobię' i oglądam przez większość dnia miodowe lata. Dopiero budzę się pod koniec sierpnia, że przecież nic nei zrobiłam z tego co chciałam. Mam nadzieję, że może w te wakacje coś w końcu ze sobą zrobię.
    Mega blog! Leci obs ode mnie :)

    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.