Nie wstydzę się swojej mamy

22:08 Talla 52 Comments

Nie wstydzę się mojej mamy. 
Nie wstydzę się osoby, która nosiła mnie przez 9 miesięcy pod swoim sercem. Która potem przez jeszcze dłuższy czas wstawała zmęczona w nocy za każdym razem kiedy płakałam. Dbająca o mnie gdy byłam niemowlęciem, dzieckiem i teraz. Która zaprowadzała mnie do przedszkola. Dzięki której nauczyłam się pisać, czytać. Pomagająca w zadaniach, tych łatwych jak i ciut trudniejszych. Która wszczepiła we mnie ciekawość do świata, miłość do książek, podróży i ludzi. Najlepiej dbająca o Twoje bezpieczeństwo. Płacząca ze szczęścia na Twój widok. I ze smutku, kiedy robisz sobie krzywdę. To ją najbardziej boli Twój ból. To ona poświęciła tyle czasu dla Ciebie. To jej zależy na tym, abyś był bezpieczny i szczęśliwy. 
Zastanów się ile Twoja mama dla Ciebie zrobiła. Ile wycierpiała, ile poświęciła. Jak bardzo Cię kocha. Bo kocha Cię swoim matczynym sercem, nawet jeśli tego nie okazuje. Dorośli czasami też nie potrafią tego pokazać. Czasami my musimy to zrobić pierwsi. Pokaż jak bardzo jesteś wdzięczny. I zastanów się kilka razy zanim ponownie nazwiesz swoją mamę "moja stara"...






--------------------------------------



KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK? | KLIK?


INSTAGRAM | ASK 

Dodaj mnie na snapchacie! - justsayhei

52 komentarze:

  1. ładne zdjęcia <3 ja wgl nie rozumiem jak można się wstydzić swojej mamy, ja na swoją w życiu nie powiedziałabym "moja stara" strasznie mnie denerwuje jak ktoś tak mówi, no ale zdarzają sie niestety takie osoby :/
    poklikałam :3
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny wpis - pięknie piszesz!
    Kocham swoją mamę, która jest dla mnie jak przyjaciółka! Nigdy bym nie pomyślała, że mogę się jej wstydzić! :)
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bycie mamą to najpiękniejsza rzecz jaka może sie przytrafić kobiecie ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie rozumiem osób, które własnie na swoją mamę mówią "moja stara" :c Razem z mamą jesteśmy prawie jak przyjaciółki <3
    Przy okazji-poklikałam :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. wstydzić się swojej mamy to mega grzech
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  6. Nienawidzę stwierdzenia "moja stara". Strasznie minie to irytuje. Do mamy powinno się mieć szacunek i dbać o nią tak, jak ona dba o nas.
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie wstydziłam się Mamy, przecież to nawet jest nielogiczne ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam twój sposób pisania. Nigdy nie powiedziałabym na mamę "moja stara", myślę, że jest to po prostu śmieszne...
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie umiem wstydzić się mamy... Mam jest po prostu mamą, wyjątkową n swój sposób <3

    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! Jak dla mnie to totalny brak szacunku powiedzieć "moja stara". Tyle zawdzięczam mojej mamie.. Jest najważniejszą osobą w moim życiu i tak naprawdę nigdy, nic tego nie zmieni.

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie powiedziałabym na mamę "moja stara". Strasznie mnie to denerwuje, gdy ktoś nazywa tak swoją. Super zdjęcia. :)
    1001zakatkowswiata.blogspot.com
    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie rozumiem jak można nie szanować swojej mamy - osoby, która najbardziej przyczyniła się do naszego istnienia. Nigdy nie powiedziałam na moją mamę "stara" i nie mam zamiaru tak mówić.
    Pozdrawiam :)
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie nazwałam tak swojej mamy. Mama zasługuje na szacunek! :)
    Poszerzając horyzonty - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nienawidzę gdy ktoś używa określenia "moja stara" , "moi starzy"
    Totalny brak szacunku

    OdpowiedzUsuń
  15. Nienawidzę gdy ktoś używa określenia "moja stara" , "moi starzy"
    Totalny brak szacunku

    OdpowiedzUsuń
  16. Mama , to dla mnie najważniejsza osoba w życiu i, nigdy nie powiem o niej "moja stara,,

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, nigdy nie powiedziałabym o mojej mamie "moja stara". Okropne, a przecież to jedna z najważniejszych osób w naszym życiu, dlatego fajnie przygotować jakiś prezent dla nie na Dzień Mamy i pamiętać o niej przez cały rok :)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też nie wstydzę się swoich genów, bo osobiście nie mam po co... Cóż jednak pamiętajmy o tym że są niestety i takie przypadki ludzi że czasami trzeba zrozumieć "czemu niektórzy się wstydzą swoich mam?". Może dlatego że niestety jest dużo patologi, pijaństwa czy innych tego typu czynników?
    Nie wiem, ja się wychowałam w normalnej rodzinie jednak rozumiem jeśli ktoś się wstydzi swoich mam (i ojców).

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny prezent! Dokładnie, nie powinniśmy się wstydzić swojej rodziny!
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie wstydzę się swojej rodziny i moja mama nie jest moją przyjaciółką ani nie mogę z nią zbytnio otwarcie porozmawiać. Nie mam z nią za dobrych kontaktów. Więc, zazdroszczę tym którzy ze swoją mogą porozmawiać otwarcie. :)

    Pozdrawiam,
    trudnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Boze,cudowny post ! *,* chyba pierwszy taki od serducha post czytałam , oczywiscie dotyczący mamy! Poklikane :* Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boziu, świetnie napisane!
    Nigdy nie wstydziłam się mojej mamy. Mimo, że czasem coś jest nie tak, nie powiem nic złego o niej!

    Poklikałam :) Może wpadniesz do mnie? http://maya-maay.blogspot.com/2016/05/shein-3-summer-outfits.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie rozumiem jak można nie szanować swoich rodziców

    Mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny post. Szczerze i z ręką mogę powiedzieć, że nigdy nie nazwałam mamy "moja stara" - myślę, że to okropne pokazywanie braku szacunku do niej, a przecież ona na szacunek zasługuje jak nikt inny.
    Pozdrawiam!
    littlefarner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Nienawidzę jak ktoś nazywa w ten sposób swoich rodziców...
    tyglysia.blogspot.com(KLIK)
    Mój kanał na yt (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nigdy nie wstydziłam się swoich rodziców. :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  27. Z rodzicami mam świetny kontakt, jest to dla mnie bardzo ważne :)

    Zapraszam na nowego posta, gdzie za moim pośrednictwem można nawiązać współpracę ze sklepem, który posiada okulary (Firmoo). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. pięknie napisane :3. nazywanie zarówno mamę czy tatę "starymi" to oznaka braku szacunku, wgl mi to się nie podoba.
    kliknęłam w 3 pierwsze linki :) ceny: 7,99$; 17,99$; 11,99$
    a! i piękne zdjęcia, bardzo przejrzyste, właściwie to najdają się na stronę z inspiracjami :)
    + dopiero teraz zauważyłam, że jeszcze cie nie obserwuję :O nie wiem, jak mogłam tego nie zrobić przez tak długi czas zaglądania tu -.- ale już nadrobiłam :*
    pozdrawiam i zapraszam ♥

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie napisane ! Ja nie rozumiem ludzi którzy mówią na mame" moja stara" i się jej wstydzą... smutne ale prawdziwe :c
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie to napisałaś, wiele osób traktuje swoje mamy jak swojego wroga :(
    Pozdrawiam i zapraszam MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Szanujmy swoje mamy, to one chodziły z nami pod serduszkiem przez 9 miesięcy i wychowywały nas przez całe życie. Należy im się to!
    Piękne zdjęcia!
    Poklikane :)
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetnie powiedziane, ludzie czasami w ogóle nie doceniają tego, co zrobili dla nich jego rodzice, super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  33. Widać że z całego serca kochasz swoją mamę :) Świetnie to napisałaś :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się z tobą. Osobiście nigdy by mi przez gardło nie przeszło określenie 'moja stara'..
    kliik - Zapraszam! Nowy post, po dość długiej przerwie.

    OdpowiedzUsuń
  35. moja mama jest dla mnie najważniejszą osobą na świecie, nie rozumiem jak mogłabym się jej wstydzić. Pamiętam jak kiedyś zrobiłam jej kiczcowaty plastikowy naszyjnik, a ona poszła w nim ze mną do centrum handlowego - to się nazywa miłość do dziecka, którą my powinniśmy jak najbardziej jej oddawać. Pozdrawiam, http://nataliatarka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nigdy w życiu nie powiedziałam do mojej mamy "stara" na serio. Oczywiście zwracam się tak do niej, ALE TYLKO w żartach na co słyszę ripostę, że w sumie ja do najmłodszych również nie należę. Uwielbiamy sobie dogryzać i żarliwie dyskutować na temat pierdół, i w sumie..nie wymieniłabym jej na żadną inną <3.
    http://photo-ejcz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Nikt nie powinien się wstydzić :)
    Super zdjęcia i oczywiście poklikane - nic dodać nic ująć :))

    http://allegiant997.blogspot.com/2016/05/diy-opaska-na-wosy.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja też się nie wstydze :)
    Zapraszam na konkurs fotograficzny. :)
    pbdamian.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Każdy powinien indywidualnie odpowiedziec na ten temat, ja również się nie wstydzę i kocham ją z całego serca, zaś znam takie osoby które się wstydzą i wcale a wcale im się nie dziwie. :)
    Życzę miłego wieczoru!
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nigdy nie powiedziałam na mamę "moja stara" i nigdy tego nie zrobię :) Mam z mamą dobry kontakt, rozmawiamy ze sobą codziennie przez telefon, wspieramy się itd. Należy jej się szacunek.
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetny post
    Bardzo mądry
    Będę tu częściej wpadać bo piszesz super wpisy.
    Obserwuje
    Zapraszam do mnie oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie napisany post! Przyznam szczerze, że nie rozumiem dzieci, które używają słów określających mamę typu "moja stara". Jeżeli myślą, że takim czymś komuś zaimponują to raczej się mylą. Pomimo, że z moją mamą bywa różnie to zawsze staram się okazywać jej należyty szacunek mimo wszystko. Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowny, wzruszający tekst i perfekcyjne zdjęcia! :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładnie napisałaś! :) Dla mnie moja mama jest najcudowniejsza na świecie i nie zamieniłabym jej na żadną inną! I cieszę się, że mam z nią dobre relacje - to ważne!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo mądrze napisane. Ja niestety nie mam już mamy, za to sama nią zostałam i wiem, że swoje dziecko kocha się bezgranicznie i absolutnie. I bardzo, bardzo się cieszę, że młodzi ludzie doceniają starania swoich mam, daje mi to nadzieję, że kiedyś moja córka też to doceni :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post! Ja również nie wstydzę się swojej mamy i myślę że nikt nie powinien sie wstydzić. Powinnyśmy być z nich dumne! :)
    Jeśli chcesz uzyskać nowych obserwatorów, komentarze, lajki lub kliki w wishlistach - zapraszam do nowej grupy na facebooku --> Nowa, wyjątkowa grupa! <-- to jedyna taka grupa w polskiej blogosferze! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawy post. Ja również nigdy się nie wstydziłam i dla mnie moja mama jest moją najlepszą przyjaciółką ;)
    Zapraszam do komentowania i obserwowania
    jagglam.blogspot.com
    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.