Typowy instagramowicz

16:16 Talla 87 Comments


Powszechnie znana aplikacja Instagram może dla każdego mieć inne znaczenie. Niektórzy używają jej po to, żeby kolekcjonować wspomnienia, inni traktują ją jako kolejną okazję do wrzucenia swojego nowego selfie, a jeszcze inni szukają inspiracji.
Podczas gdy większość normalnie wrzuca na Instagrama zdjęcie nie patrząc na kolorystykę czy potem na liczbę przybywających follow, niektórzy traktują to inaczej.
Jeśli używasz Instagrama i robisz tam coś więcej niż tylko dodawanie swoich zdjęć i obserwowanie znajomych, na pewno spotkałeś się z kontami typowych "instagramowiczów", gdzie wszystkie zdjęcia tworzą zgraną pod względem designu galerię. 
Jak? 
Otóż prawdziwy instagramowicz....

♥ zabiera ze sobą telefon gdzie tylko się da

♥ robi zdjęcia gdzie tylko się da

♥ koniecznie ajfonem

♥ jadąc autobusem wypatruje nowych miejsc do zrobienia dobrych zdjęć

♥ pije kawę koniecznie w dużej białej filiżance i wyłącznie w kawiarniach z odpowiednim wnętrzem

♥ uwielbia jasne, czyste ściany

♥ robi zdjęcia jedzeniu zanim zacznie jeść 

♥ podziwia wszystkie miejsca powtarzając "O tu by było dobre zdjęcie"

♥ denerwuje się kiedy nie ma dobrego światła do zrobienia zdjęcia 

♥ robi serię zdjęć (składającą się z kilkudziesięciu) aby wybrać jedno odpowiednie

♥ zanim "oficjalnie" doda zdjęcie, wrzuca je na sekundkę, robi screena, a potem zastanawia się czy pasuje 

♥ zamawia tylko dobrze wyglądające jedzenie 

♥ posiada listę miejsc, które musi odwiedzić, aby zrobić zdjęcie

♥ denerwuje się kiedy zrobi naprawdę dobre zdjęcie ale niepasujące do reszty 

♥ robi zdjęcia w przymierzalniach H&M, Pull&Bear i (wersja dla podróżujących) American Apparel

♥ posiada polaroida

♥ jako ulubione miejsca do zdjęć uważa garaże przy galeriach

♥ chodzi do muzeów sztuki współczesnej nie po to aby obejrzeć wystawę, ale zrobić zdjęcia 

♥ zasłania twarz na większości zdjęć (jeśli nie na wszystkich)

♥ koniecznie musi się znaleźć w miejscach takich jak: muzeum sztuki współczesnej, Starbucks, Charlotte, naleśnikarnia Manekin itd.

♥ nosi superstary, tattoo choker, czapkę z daszkiem Adidas (ewentualnie Nike) i (wersja dla dziewczyn) tennis skirt

♥ dodaje 12345 znaczników







Potraktujcie post z dystansem. Nie miał nikogo urazić, stworzony wyłącznie w celach humorystycznych. Zanim skomentujesz, upewnij się, że masz odpowiednio dużo dystansu.

A Ty masz coś z typowego instagramowicza?

87 komentarzy:

  1. Fajne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog.Twoje wpisy są naprawdę super.Już nie mogę doczekać się kolejnych.;) ;).
    Zapraszam na mój blog http://muzyka16.blog.pl/.
    K J.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudowne zdjęcia, są super! Ja tam lubię jak zdjęcia całkiem do siebie pasują :D
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia
    Fajny post
    Mnie czasami denerwuje kiedy właśnie taki ktoś robi zdjęcia 5 razu na sekundę gdzie popadnie
    Ale rozumiem to i nikogo nie chce urazić
    Pozdrawiam oliwiafelkel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na instagramie panuje chaos, reszta jak wszędzie w moim życiu, więc ten tego - tylko dla przyjemności robię zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam ajfona, to mnie wyklucza z bycia fejmem instagrama :( :D

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety większość instagramów tak wygląda :/
    http://treamicii.blogspot.com/2016/06/coraz-blizej-lata.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha fajny post, parę przykładów mnie opisuje :D
    Kocham twój ig ♥

    milkaoreoo.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahah super pomyslowy post :D bardzo humorystyczny :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. :D Nie jestem prawdziwym użytkownikiem insta :D Mam konto od niedawna, 3 tygodnie? Tylko 2 zdjęcia i nie mam obsesji wrzucania wszystkiego jak leci.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post :) ja tez na ig sporo siedzę
    Jeśli chcesz odwiedź mojego bloga mam tam sporo zdjęc
    wizufashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No, coś z typowego instagramowicza mam :P Ale średnio mi wychodzi efekt na insta xD Chciałabym stworzyć coś, co będzie ładnie wyglądać, ale chyba mi nie idzie. Może kiedyś się uda :P

    justmajka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój instagram raczej nie wygląda cool, ponieważ dodaje to co mi się podoba, a nie pasuje kolorystycznie. Nie rozumiem tej całej sztuczności, która tam panuje. Wszystko tworzone jest aby zebrać jak największy fejm... Szkoda. Już wolę wejść na Facebooka ;)

    Ultra kobiecy blog o muzyce:

    gitaraiszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja takim typowym instagramowiczem nie jestem narazie XD
    Kocham twojego instagrama, jest naprawde dcudowny <3
    nxbrooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Haha bardzo dobry post! :) Sama staram się stworzyć Instagrama idealnego się jakoś mi nie wychodzi. Ciągle wkrada się zdjęcie które jest piękne ale nie pasujące do reszty ;)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia w poście bardzo mi się spodobały! :D
    Karolina
    Mój blog: http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. na szczęście nie jestem typowym instagramowiczem;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega zdjęcia!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przed zjedzeniem czegokolwiek - robi zdjęcie! Ja nie używam Instagrama od około kilku miesięcy, jakoś znudził mi się. :D

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczera prawda,duża cześć "typowych instagramowiczów" próbuje się podpasować pod tumblr, "tumblr girl","tumblr boy" i miliony zdjęć bez twarzy ale z twarzą zakrytą ręką ;)

    https://strong-power.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja absolutnie nie jestem typowym instagramowiczem. Wszystko za sprawą beznadziejnego aparatu w telefonie ;-; A instagram bardziej traktuję, jako miejsce do inspirowania się.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mega zdjęcia i post! :)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com :) Będzie mi bardzo miło jak pozostawisz po sobie ślad I zaobserwujesz ja napewno się odwdzięcze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taak... To ostatnie takie prawdziwe. Ja instagrama używam do inspiracji :)
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja uwielbiam instagram. Śliczne zdjęcia *.*

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż, jestem prawie typową instagramowiczką, hah. Ale na polaroida to ja się jeszcze naczekam, a w moim mieście nie ma żadnych fajnych muzeów (ani ładnych parkingów xD).
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeju uśmiałam się! Nie jeden raz spotkałam się z podobnymi kontami na IG. A może, sama jestem tą typową? Obserwuje- super blog!

    Zapraszam http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To śmieszne, ale trochę smutne że ludzie dziś patrzą tylko na to, czy zdjęcie na instagramie pasuje do reszty. Świetny post, daje dużo do myślenia, chociaż napisany przyjemnym, lekkim językiem:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To śmieszne, ale trochę smutne że ludzie dziś patrzą tylko na to, czy zdjęcie na instagramie pasuje do reszty. Świetny post, daje dużo do myślenia, chociaż napisany przyjemnym, lekkim językiem:)
    majawojcieszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne zdjęcia! Hahah, oj znam takie osoby, to już jest obsesja, ale może kiedyś to minie. ;)

    Pozdrawiam ♥
    http://princessdooomiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia, a czytając posta skojarzyłam sobie kilka osób z mojego otoczenia, które bardzo pasują do tego typu "instagramowicza". :)
    zapraszam do mnie 1001zakatkowswiata.blogspot.com
    starwarspoland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Większość tych punktów idealnie mnie opisuje haha. Świetny instagram, widzę, że autorka też cos na z typowego instagramowicza
    Obserwuje, na instgramie również ;)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super post haha, ja też coś mam z tego typowego instagramowicza :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post! Chyba każdy ma coś z takiej osoby haha ;P

    Zapraszam! nowy post u mnie - [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post uczący nas dystansu do siebie, czytając ten wpis wychodzi na to, ze jestem typowym instagramowiczem :)
    Cudowne zdjecia!
    Buziaki, zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie mam ajfona. To koniec. Nie jestem prawdziwym instagramowiczem XD

    OdpowiedzUsuń
  37. dużo jest takich instagramow i nawet trochę mi się podobają, ale niektórzy przesądzają :D ja mam instagrama żeby wstawiac zdjęcia ze znajomymi itd a nie żeby to była jakas galeria sztuki czy coś ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem typem, który kolekcjonuje wspomnienia, ewentualnie moje "genialne" stylizacje :D
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  39. oj sama prawda :D niektórzy naprawdę przesadzają z tym wszystkim...


    oliinekblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Haha bardzo pozytywny post! Każdy z nas jest troszkę tym typem :D
    dusiiiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Może przykłady są podane w sposób humorystyczny, ale... prawdziwe :D
    Mimo wszystko lubię takie instagramy i żałuję, że sama nie mam czasu? talentu? :D żeby taki poprowadzić. Ale kto wie, może z czasem to ogarnę.
    http://mondayxmorning.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. ja od zawsze uwielbiam Twój instagram! <3
    MOJA INSTAGRAMOWICZKO!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Niektóre nawet do mnie pasują :D ale tylko kilka :d
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Jak już będę bogata to nim zostanę. A tymczasem będę obserwowała innych instagramowiczów- będą dla mnie kolejną inspiracją do
    życia.

    OdpowiedzUsuń
  45. A ja w simie lubię takie instagramy, sama takiego nie będę prowadzić bo szkoda mi życia :)
    Pozdrawiam
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Super piszesz, bardzo podoba mi się Twój blog ! :) W wolnej chwili zapraszam http://brillantirose.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  47. Super piszesz, bardzo podoba mi się Twój blog ! :) W wolnej chwili zapraszam http://brillantirose.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie przesiadam dużo na instagramie, ale lubię tą aplikację bo
    jest dla mnie bardzo inspirująca. Mam coś z typowego instagramowicza-
    czapkę z daszkiem z napisem adidas :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. prawdziwe haha :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam kilka hahah, ale na pewno nie jestem typowym instagramowiczem! :D

    Zapraszam do siebie! http://bleedingoutforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ahh takie prawdziwe te wymogi hah :) świetne zdjęcia

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. bardzo fajny wpis! Zapraszam do mnie: http://agabeautyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajny humorystyczny post ! <3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. myślę, że każdy ma coś z typowego instagramowicza :D
    patrycja-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Stu procentowa prawda. Tak na marginesie, masz pięknego ig:)
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  56. Mega nalezy CI się obs!♥ Mega blog,swietne zdjecia,widac ze sprawia CI to przyjemnos. Jestes w tym mega swietna i widac ze sprawia ci to radosc! Po tobie widac ze nie bawiac sie w obs/obs,/kom/kom mozna zdobyc tylu czytelnikow! Mega zazdroszcze i zycze o wiele wiecej sukscseow! Bo ci sie nalezy! Widac ze wszytsko jest przemyslane! Po prostu masz pomysl na Siebie. Megaaaaaaaaaaaaa!!!!! Dolączam do grona obserwatorow,Jestes wielka!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Mega nalezy CI się obs!♥ Mega blog,swietne zdjecia,widac ze sprawia CI to przyjemnos. Jestes w tym mega swietna i widac ze sprawia ci to radosc! Po tobie widac ze nie bawiac sie w obs/obs,/kom/kom mozna zdobyc tylu czytelnikow! Mega zazdroszcze i zycze o wiele wiecej sukscseow! Bo ci sie nalezy! Widac ze wszytsko jest przemyslane! Po prostu masz pomysl na Siebie. Megaaaaaaaaaaaaa!!!!! Dolączam do grona obserwatorow,Jestes wielka!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne zdjęcia, kilka punktów pasuje. :D pozdrawiam :*
    Zapraszam-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  59. U mnie chaos, chaos i jeszcze raz chaos - mój instagram i takiego go kocham, haha :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  60. Mimo ironii, w twoim poście jest dużo prawdy. Osobiście przyznam, że mój instagram jest dość... kolorowy.
    świetne zdjęcia :)

    Pozdrawiam,
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/06/trip-anglia-szkocja-i-holandia.html#more

    OdpowiedzUsuń
  61. Wybrałaś świetne zdjęcia, post rewelacyjny. Z chęcią zostaje na dłużej. :)

    Magdalen - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Nic dodać, nic ująć! :D Na szczęście nie jestem typowym instagramowiczem. Dodaję zdjęcia dla wspomnień :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Haha, świetnie to ujęłaś. Ja na ig gromadze wspomnienia, ale też mnie drażni jak coś do siebie nie pasuje haha :D
    |M Ó J B L O G|

    OdpowiedzUsuń
  64. Super post, ja akurat nie nadaję się do instagramowiczki ( jak na razie ), ponieważ cały czas usuwam zdjęcia... Jednak wkrótce to się zmieni!

    OdpowiedzUsuń
  65. Nieźle się uśmiałam czytając tego posta, co z tego, że również jestem "typowym instagramowiczem"
    ale nie zasłaniam twarzy ręką, to już zalicza się pod "tumblr girl" haha :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

  66. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  67. Genialne zdjęcia :)
    http://fashiongirls69.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. haha ja mogę się utożsamić z niektórymi punktami, ale tłumacze to sobie "spaczeniem blogerskim" :P
    bardzo fajny post! :D

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Czytając post caly czas sie usmiechałam ;D
    Czekam na wiecej postow typu "typowy ... "
    Podoba mi sie <3
    A no i wpadlam na Twojego insta, mega mi sie podoba <33
    Pozdrawiam ;*
    zazustreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Ja raczej nie jestem typowym instagramowiczem, chociaż zawsze staram się aby moje zdjęcia były w miarę dopasowane. Uwielbiam twojego instagrama!
    Zapraszam no mojego bloga, gdzie znajdziesz nowego posta, w którym radze jak wykorzystać drugą szansę: mmartnw blog

    OdpowiedzUsuń
  71. Haha prawie jak ja. Aczkolwiek nie lubię przykrywania twarzy, zasłaniania itp. jak i szare zdjęcia..
    justlovejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Niestety ja nie należę do typowych instagramowiczów :/ Ale bardzo lubię takie instagramy oglądać ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. zapraszam na watch-meburn.blogspot.com
    Można zamówić szablon albo chociaż przyodziać się w gotowy. A jeśli nie, to chociaż popatrzeć. Jak inni się przyodziewają.
    Pozdrawiam cieplutko, gorąco, serdecznie itp.

    OdpowiedzUsuń
  74. Na moim instagramie jest chaos, ale podoba mi się ta różnorodność :)
    Zapraszam na insta: http://intagram.com/klaudencjablog/
    Bloga KLAUDENCJA.BLOGSPOT.COM
    oraz na ROZDANIE na instagramie:
    - KLIIIIK

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne zdjęcia :)
    http://brunettefire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Haha, to takie prawdziwe :D Świetne zdjęcia :)!
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń

♫ Każdy komentarz jest dla mnie motywacją
♫ Jeżeli blog ci się spodobał - zaobserwuj
♫ Zostaw link do swojego bloga, a postaram się go odwiedzić :)
♫ Jeśli masz zamiar komentować tylko po to, by się zareklamować, to lepiej wogóle nic nie pisz :)
♫ Nie bawię się w obs=obs, zależy mi na prawdziwych czytelnikach.